@emmamick:nono is leuk!! @natjaops haha @OTM fijn dat je wel blijft meelezen! En ja doe mij maar zo'n bijbaantje hoor! @miekje: ik ben voor mijn nek en hoofdpijn en rug nu naar fysio geweest, ik had nu al een week last. Ben weleens vaker daarvoor geholpen bij hem, 2-3 sessies en weg is het. Komt door spanningen.
@mirell: gaat ook nog steeds goed hier! heb gisteren wel teveel nootjes gegeten, maar die zijn wel onbewerkt (niet geroosterd of gezouten dus) en dan vind ik het niet zo erg. Vandaag gaat weer goed! Fijn dat bij jou ook weer goed gaat! @waar zit Br@nd in stenen winkel in omgeving spijkenisse/hellevoetsluis/oudbeijerland??
Volgens mij krijgt iedereen last van het Br@nd-virus Ik weet niet wat er precies bij je in de buurt zit, maar heb het volgende nog gevonden: Buzzy Bee in Goes en 't Schaapje in Barendrecht.
brand is het nieuwe mimpi of jottum? pff, chaos and order had eindelijk weer het sterren damesjurkje in mijn maat. ben ik die aan het bestellen, loopt ie vast midden in betaalproces! ben benieuwd of het nog gaat lukken. ik zie de bestelling nu wel staan, met als status: betaling afgebroken. hm net paar zwarte laarzen besteld op omoda, de mijne waren echt op, kon en mocht niet meer, van collega's.
Ik weet niet hoe lang het normaal duurt want ik was in het buitenland en heb met haar afgesproken dat ze het op een bepaalde datum zou versturen. Maar ik denk wel snel want ze gaf ook altijd binnen uur antwoord op mails, zelfs s avonds en het was op precies de goede datum verstuurd.
@ Sweetbel, gefelciteerd met je meisje!! @ Future, he bah wat rot voor je meisje zo'n slikfoto. Sterkte! @ Lynn, fijn dat ze nu weten wat je hebt en al gelijk minder last! Enne thx @ OTM, logisch hoor dat je het pittig vind, jeetje het is ook niet niks 4 van die kleintjes (en een 2ling lijkt me sowieso al pittig) en nu dan weer (lekker) aan het werk! wel super dat je gewoon mee blijft kletsen!
@ Lynn, aan de br@nd? Vind het ook wat voor jou..draag het al vanaf geboorte! Even niet gepast net als bij emmamick..
Natja wat voor penstreepje was het, viel het mee? Misschien krijg je hem er nog uit? Kreeg je nog veel korting?
Ik heb gisteravond gemaild maar nog niks gehoord natuurlijk. Maar het rare is dat bij haar andere advertentie wel staat als er een knoopje ontbreekt.
Ik heb gemaild en kreeg als antwoord dat ze een paar dagen vrij is geweest. Vind ik niet echt een nette service van een webwinkel
Geeft niks! Ieder z'n eigen smaak! Hoewel ik wel denk dat die felle kleuren jouw donkere meisje ook super zullen staan!
Ik dacht ook dat de maten bij 80 ophielden en dan pas bij 98/104 verder gingen, maar heb nu voor de jongste de flamenco in 86/92 (dus ben helemaal blij dat ze ook weer iets heeft )
Een soort groenig streepje bovenaan de M Viel op zich wel mee, maar hoort natuurlijk niet Ik ga het er zelf uit proberen te krijgen Kreeg 5 euro korting
@miekje en MMv2M: het probleem dat ik Br@nd nog niet zo goed ken, omdat het nauwelijks online te krijgen is en hier ook geen stenen winkel in de buurt. Barendrecht is 35 km rijden voor mij. Kan er wel een keertje naartoe maar dan moet ik dat echt gaan plannen zeg maar. @koolhydraten: sorry ik geloof niet in koolhydraatarme dieten. Ik geloof zowieso niet in dieten waar 1 voedsel 'groep' wel/niet mag worden gegeten. Koolhydraten uit volkoren producten en fruit bijv. zijn prima koolhydraten en als je het combineert met eiwitten dan moet je er als het goed is ook geen insuline probleem van krijgen (lees eetbui en trek in snoep e.d.) Waar ik wel in geloof zijn zo min mogelijk bewerkte producten eten en zo veel mogelijk pure producten. Ik heb altijd veel gewerkt met boeken als: wat je eet ben je zelf (gillian) en GI (marion grillpartzer) maar Ise wees mij op het boek van Amber Albarda: eet jezelf mooi, slank & gelukkig. De basis van haar 'eten' is hetzelfde als uit mijn andere boeken, maar zij verteld zelf dat ze op dit eten is gestuit nadat ze gediagnostisceerd werd met auto-immuun ziekte. En ik vind het interessant om te lezen, het motiveert me om even weer een nieuw boek te lezen, ookal is de basis hetzelfde van wat ik voorheen al deed en wist (maar gek genoeg weer ben 'vergeten' of eigenlijk ben gaan negeren voor mezelf) Nu dus weer terug naar de basis. Geen calorieën tellen, geen punten tellen, geen dit mag ik wel of niet, maar gewoon eten wanneer mijn lichaam dat aangeeft en ophouden wanneer ik verzadigd ben en tussendoor lekker nootjes, fruit, groente, geitenkaas, zaden en pitten knabbelen. En dan zie ik het wel. Ik heb nu even niet als doel af te vallen (ja een klein, haalbaar streefdoeltje dat wel) maar meer als doel: ik wil me minder moe, minder lusteloos en minder sjacherijnig voelen.