Lynn, op de bank zpen is echt heerlijk! Ik had al 5 jaar een laptop dus was al redelijk verwend wat dat betreft. Maar computer werd steeds tragen (ook niet heel gek met 10.000 fotos haha. O ik zal zo even een poging wagen mijn een foto te plaatsen van mn nieuwe schoenen.
ik heb een laptop maar die heb ik altijd op de eettafel staan dus zit er eigenlijk nooit mee op de bank dus een tablet lijkt me zoooooveeel handiger!
@OTM Oh en ik wil Instagram installeren, dat kan nu niet met de telefoon die ik heb, die draait op 2.1 en de samsung heeft een 8 megapixle en je kan er snel foto's mee achter elkaar schieten zonder sluitertijdvertraging!
@ Wonderteam, wat fijn zeg dat het zo goed ging op het nieuwe KDV! Stoer vest!! Zal je zo ook een pbtje sturen met het huis, maar is nog niet zeker hoor. @ Debby, ok ga ik zeker onthouden! Ik moet toch precies die maat hebben en zag er wel al wat leuke dingetjes tussen.
@debby: mijn dochter gaat deze herfst zeker in 104 passen, dusseh ik hou me ook aanbevolen... Maar ik woon vlakbij Zaandam.... dat schept mogelijkheden
Lynn, klinkt goed! O haha, ik zat altijd met laptop op schoot,tv aan. En mn man zit te gamen of filmp te kijken achter de imac. Ja, wij zijn heel sociaal haha. Vind het heerlijk. Samen in 1 kamer maar wel lekker je eigen ding doen zonder dat iemand je op de vingers kijkt. En zo houden we het als bijna 12 jaar samen vol dus voor ons werkt dat prima. Hier iig nooit discussie iver wat er op tv is. Als er voetbal is gaat ie bij de buurman kijken.
Kan vast we! Op facebook kan het ook (na een truukje van mijn man). Maar jullie hebben je er vast al in verdiept...
Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: SUPERsale - 70% :: BOYS :: Ralf navy Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: SUPERsale - 70% :: MEN :: Mr Milan stripe/n Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: SUPERsale - 70% :: BOYS :: Luuk navy Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: SUPERsale - 70% :: MEN :: Mr Cas green em hetzelfde vest als wonderteam maar staat er al niet meer op en die mannenshirts in de jongensvariant maar die stonden er ook al niet meer op. Voor nog geen 50 euro. Gister het borgvest van Z8 binnengekregen, Macy in het roze. Vorige week een z8 bestelling bij Schweiggmann. Volgende week waarschijnlijk Limango bestelling met Mimpi en morgen komt Billy en Lilly binnen. Hmmm. geloof dat ik de topicnaam wel eer aan doe
Zo, heb bijgelezen van vandaag en nog leuke sale shoppies gezien! Otm, klinkt als een lekker dagje voor jullie! Kleine beebjes vannacht dan maar komen he?! of in het weekend, is het nog ergens volle maan? O, leuk dat je ook br@nd hebt geshopt lynn! Ik ben ook benieuwd naar hun wintercollectie, misschien ook eens een jurkje proberen. Diddl, je leest vast ook hier wel wat lief van lisa en dat jongetje. Jo heeft ook een Vriendinnetje waar ie heel graag mee speelt, en ze draagt vooral Br@nd, heeft ie dat niet goed uitgezocht? Loff winter collectie is niks voor mij.
O, echt? Geef es dat trucje dan? Maar hoe krijg je de fotos dan eerst op je ipad? Of maak je hem met je ipad... Anders moet je eert syncen toch? Zit je weer aan de pc