S(hop)ale-a-holic topic deel 10

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja zeg, wat waardeloos.. Dat je niks kan toevoegen! Ligt dat aan zp of aan de ipad. Manlief gaat toch ff zoeken of het kan. Als het lukt horen jullie van me!

*baalt even verder

2. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Hahaha, tja, als er nou een zp app was voor ipad dan kon het wel natuurlijk. Dat is apple he, alles dicht gooien.

Kijk, dit jurkje heb ik gekocht: Amazing Kids / BEN1252 Jurk
    (linkje!)

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Loesjuh: Het is nog even aftellen naar je vakantie, maar vooruit dan is iedereen bijna geweest en dan gaan jullie nog lekker!!

Debby: Op tijd naar bed nu he vanavond dan voel je morgen weer beter!! Leuk al c&o besteld ben ook erg benieuwd hoe het valt.

Natja: Ze hadden al antw gegeven op c&o trui heb je hem nog besteld??

Miekje: Stoere overhemdjes zeg!!

Diddlmouses: ben je vaker over tijd gelopen??

otzm: Wow lekker geshopt zeg.:$:D

mmv2m: Nou dat is zeker geen geld voor laarsjes!

Tullip: Wat spannend zeg van je vriendin, snap wel dat je er op dit moment erg mee zit! Ik hoop zo dat alles goed komt bij haar en bij jou ook probeer vertrouwen te hebben.

mama to be: Leuk zeg met z'n alle aan c&o, erg gaaf!!

zo79: Ze draagt heel verschillend, gemiddeld denk ik 140 dus moet goed zijn hoop ik.:D Hier ook voorkeur voor zomerkleding!
    Heerlijk 3 goedkope broeken dat is nooit weg!!

bloempje: Nou leuk pakje zeg, word tijd dat ze komt dan kan je alles lekker aantrekken!

leoschelpje: Super zeg nog een heel setje van c&o kunnen shoppen!!

Djmomo: Ik heb reclame gemaakt voor c&o nog even en ze zijn los.:p

wonderteam: Graag gedaan, vond hem zo gaaf en is echt een koopie. Nou nog hopen dat hij past!!;)

Lynn: Hier heeft mijn man ook een tablet maar ik kan er niet op internetten, doe er wel spelletjes op zit veel liever achter de pc.;):)

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Leuk die had je toch ook in het rood??

5. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geke, ja je kunt gewoon je foto,s op facebook zetten. Die in je album staan. Maar die hoef je dus niet met de ipad gemaakt te hebben, kan ook syncr. Via de imac, of gewoon met speciaal kabeltje met usbaansluiting op de ipad zetten. Anders heb ik niks aan dit maffe ding haha.

6. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geke, je moet dus dan de facebook app downloaden, en dan ik je album de foto aanklikken en dan linksboven in de hoek, delen met...

7. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Ja, diadeem, klopt! Ik vind hem toch wel erg gaaf en twijfelde tussen geel en blauw erbij. Maar nu heb ik dat gele bomba jurkje met spaghettibandjes (als ie nog komt, niks gehoord) en deze in blauw. Is ook leuker voor de winter vind ik.

Ja, otm, maar als je eerst moet gaan syncen kan je net zo goed achter je pc gaan zitten ;) zo'n kabeltje heb ik nog niet, dat is wel handig! Ik gebruik facebook op iphone dus dan doe ik het daarmee.
    Maar op zp kan het echt niet denk ik hoor.

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @geke: jaaaa leuk jurkje! mooie kleur!

9. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Dankje lynn! Ja, het mocht niet maar ik durfde niet te wachten ;)
    En nu weer braaf zijn :)

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Geke, leuk jurkje is dat!
    Wel fijn is dat he als ze iemand uitzoeken als vriendje die je zelf ook wel leuk vind. Dit is ook echt een leuk knulletje.

@ Mama2be, leuk geshopt!

@ Diadeem, Lisa kwam met 40+4 en Lot met 40+1

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Mijn derde kwam met 40+3 dus wie weet.:D

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

En de 1e 2?

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Zeg Geke, jij zou niks meer kopen, en solidair zijn :D
    Leuk geshopt hoor :D

We hebben hier een Ipad en een Samsung tab, en mijn favourite is toch de Samsung. OP één of andere manier werkt het prettig. Hier ook Samsung foons ( nog niet de III) en daarmee kan je je foto´s dus weer heel makkelijk op de Samsung tv plaatsen.
    Zo dacht mijn echtgenoot dus 3 maanden terug, en dus hangt dat ding nu hier in de kamer.
    Mwah vergeleken met hem ben ik een shopamateur hoor, echt.;)

Ik zit overigens altijd op mijn laptoppie van 3 jaar oud, dus die zal binnenkort wel een keer de geest geven. Voor het tekstverwerken enzo,foto e.d. is een laptop veel gebruiksvriendelijker.

14. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    SORRY! Ik hou nu echt echt op! *tot na de vakantie!* en dat is lang hoor, pas half aug terug.

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Mijn 2e kwam met 41 +5, net 1 dagje voor ze gingen inleiden.
    Echte meid he, lekker de tijd nemen :D

16. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

he meiden ff snel hoe valt MIJN?
    Ik heb hier nog wat wat van gekocht maar zie opeens zo iets leuks!

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @otm, nou inderdaad, het wordt wel eens tijd dat alle jurkjes met spaghettibandjes de kast weer uitkunnen! Sommige dingen zijn alleen nog maar gedragen toen we in Amerika waren! Enne, je hoeft geen verantwoording af te leggen hoor. Ik vond het alleen fijn om te lezen dat je weer lekker kon shoppen nadat je het een tijdje terug helemaal niet meer zag zitten en moest stoppen met shoppen. :) Fijn dus van de meevallers!!

@mama to be, leuk geshopt! Nog aardig wat bestellingen te gaan zie ik, lekker hoor. Hoop ook dat Limango snel komt, maar zou toch pas eind juni / begin juli zijn?

@geke, leuk jurkje, mooie kleur!

@diadeem, dan komt het vast goed met 146-152. En dat voor die prijs, beter!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    leuk jurkje...
    maar wat ik hierbij altijd heb... en dat zal wel aan mij liggen hoor...
    dit is zo een simpel model. Dat kan ik zelf ook maken en dan ben ik een tientje kwijt. Vind 45 euro nog best prijzig... (dat had ik ook met die knofje jurkjes trouwens hoor en dit is net zo iets volgens mij)

19. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zo wordt ik ff sjago van kleertjes.com!

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ipad/tablet: niet aan mij besteed. Ik zie de toegevoegde waarde tov een laptop niet... mensen zeggen vaak: dan pak je hem makkelijker als je tv aan het kijken bent ofzo.
    Maar goed ik kijk dus bijna nooit tv en de laptop zit s avonds aan mijn schoot vastgeplakt dus hoef ik hem ook niet te pakken.
    En voor onderweg gebruik ik mijn iphone wel.

shopstop: hmmm ja zou eigelijk wel moeten. Maar ik vind dat jurkje zo leuk wat isabella op dr verjaardag aan had. Voor volgend jaar dan... maar ik weet niet meer hoe rare editions viel. Volgens mij klein.
    Verder mag ik echt wel winter gaan shoppen voor emma want voor sam ben ik zo compleet en voor emma nog amper wat. Straks ben ik nog gedwongen om nieuwe collectie te kopen en dat doe ik eigelijk nooit. Ik moet toch wat hebben om oktober/november door te komen. Misschien dat ze nog wat dingen van vorig jaar past.

Deel Deze Pagina