Jemig ik heb het vest om 20.15 besteld en krijg nu net een mailtje dat het al bij tnt ligt voor verzending. Dat is wel heel snel
@lynn., wel goed van haar zeg! @mamtobe, leuk geshopt!! @ipad,, ik heb hem ,maar gebruik hem alleen voor spelletjes. Typen etc vind ik niks op dat ding. Ook kun je niks met foto's dus daar baal ik ook van.
Natje mooie meid met een mooie jurk!! Hier ook een miele, en heb wel heel veel wassen maar was het meeste ook op kort. Behalve beddengoed en de witte was. Lekker geshopt weer, zag ook al wat winterspul voorbij komen. Hier helemaal geen shopdrang voor de zomer, ze hebben heel veel en heb alweer echt zin om winter straks te kopen. Zoek alleen nog een tweede jurk voor de bruiloft, voor erbij een witte voor romy, maar heb nog niet gezien.
Joehoeeeee mijn fantastische man heeft het voor elkaar. Hierbij dus de foto van mijn nieuwe schoenen.
Na veel prutsen is er een app dat heeft fotobucket. Hiermee kun je een linkje maken naar de foto. Hierdoor kun je de link plakken, en tadaaaa daar staat de foto!
Ik heb het rode Muy Malo shirtje bij amazingkids gevonden,maar meteen besteld, want ik wil hem graag bij de Muy Malo sets hebben. Ook nog een shirtje voor zoonlief en donkerblauw z8 shirtje voor dochter, van ´t najaar. Leuk op een jeans. Ik ben bang dat hij anders met de Z8 sale weg is. Over de winterkleding, heb wel een aantal vestjes en jeans liggen voor mijn dochter, maar voor de rest eigenlijk vrij weinig. Een paar longsleeves van JUbel en Muy Malo... en dat was het. Dus ik moet straks nog flink gaan shoppen voor haar. En het moet echt 104 zijn, want 98 begint nu al kort en krap te worden. Zoonlief zit in 122/128 en daar heb ik vrij veel van hangen in de kast, dus voor hem wordt het alleen nog feestdagen shoppen vermoed ik, ik hoef niet veel in te slaan. Hij moet trouwens wel nieuwe sokken hebben, even sokshop afwachten.
diddlmouse: De eerste is ingeleid met 42 weken, de 2e kwam zelf met 41+1 en de derde dus 40+3. Bij mij dus steeds vroeger maar bij jou gaat die vlieger niet op! geke: Zo lekker zeg veel plezier op vakantie, waar ga je zo lang heen?? swlc: Wat is er met kleertjes. com aan de hand dat je zo zit te balen?? wonderteam: Jah hier ook al bij tnt ze hebbeen het druk daar. shannen: Wel gaaf jurk shoppen voor de trouwerij wanneer was dat ook alweer?? otzm: Gave schoenen zeg, knap hoor op zo'n hoge hak lopen. jingels: Super dat je toch nog dat shirt te pakken heb gekregen!! Nou ga werken mzzl
die rot site deed het niet..een zeurende man dat ik moest stoppen met internetten. Zuchterdezucht. Dus... gave schoenen otm! Gelukkig kan zo wel foto's plaatsen. jingels> ik heb ook opeens een gevoel dat straks alles weg is met bepaalde sale. Zeker alle kleren die herfst getint zijn. (hoe kan dat nou? Ik kijk naar buiten en zie...REGEN!) IK ga maandag op vakantie en neem mee....jeetje weeronline heeft het super weer al weer ingetrokken. Juistem. !! GRRR
Haha, nou, ik ga pas 20 juli weg hoor dus zo lang is het niet Otm, bedank je man van mij! Ga het ook proberen! En gave schoenen zeg!
meiden hoe valt MIJN? Het rokje? ik heb een mega leuk stroken rokje gezien alleen maat 98/104 en met dat kippenkontje van hier zonder pamper ben ik bang dat de rest van de set goed zit en de rok te breed. ps: kleertjes.com heeft oa al 50% korting. Ik ga zo werken en als vanmiddag de kleding die in me koppie zit want ik wil ook baker bridge nog. Hahaha bij woods. en ze zijn er nog mag ik t kopen. (ondanks dat ik t niet wil...serieus...)
zal ik van bake bridge deze Baker Bridge Jurk dessin - Klein Kleding Alleen er moet een hesje op met wit nederlandse weer en dan kan ze hem langer doordragen. Baker Bridge Vest uni - Klein Kleding denk je dat dit zou staan samen?