S(hop)ale-a-holic topic deel 10

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ diddl, hmm ,dat is balen..

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

sweetbel> gefeliciteerd met je dreumes!!

diddle> jeetje...en dan moet jij ook nog ergens bevallen. Gaat een zware tijd worden zo. heeft ze zoveel last van haar buik dan ook? Omdat je dacht aan gluten (sorry mis soms wel eens wat)

3. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Fijn dat ze in ieder geval geen glutenallergie heeft!
    Balen dat jullie nog steeds in onzekerheid leven over wat er is. Hoop dat alles meevalt. Wel balen dat je moet wachten tot juli/augustus

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ SLC, ja dat moet ook nog ff tussendoor en we hebben vd week ons huis verkocht en zijn nu dus druk op zoek naar iets nieuws :D

Maar ze heeft geen last van dr buik, wel van dr ontlasting daar klopte steeds een bepaald stofje niet in.

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, dat is wel fijn diddl, je huis verkocht! Spannend, ook nog eens verhuizen. Per wanneer moet je er uit?

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Zo79, ja aan de ene kant wel maar zit straks natuurlijk ook met een klein babietje. Die misschien wel pas over 2,5 week geboren wordt. En ik wil er wel de hele dag zelf bij kunnen zijn voor Lot.

@ DJmomo, per 1 okt.

7. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Heftig en gefeliciteerd!

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Wonderteam: Fijn hoor nog even niet aan de bril!

Future: Zo spannend zeg van Evy hopelijk komt er geen operatie uit!

otzm: Een digi knuf vind het super knap hoor 4 van die kleintjes achter elkaar!! Maar het word echt makkelijker hoor als ze straks wat ouder zijn!!
    En niet slank met 65 kilo, ik ben net zo lang er weeg 80 kilo:$ Ben ik een kamerolifantje.:D

mm2m: Ik heb je een vriendschap verzoekje gestuurd!!

Sweetbel: Van harte gefeliciteerd met je dochter!!

mirell: wel super knap hoor dat koolhydraten vrij eten

Didllmouse: nou spannend zeg met Lot hopelijk komt er niks bijzonders uit!!

leoschepje: Leuk hoor al die pakjes!!

9. Sweetlakecity

diddle> jeetje...zomaar even. Hoppa! Succes meid. LAst van de ontlasting? In welke mate moet ik dat zien?

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#110 wonderteam, 8 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2012
    ohhhhh ik baal zo :(:(:( Heel het jurkje van mim-pi wat Fay vandaag voor de 1e keer aanhad onder de lippenstift. Papa was druk met naar voetbal kijken ipv opletten....;)(ik was even boven met Mason) Hij lag op een hoog kastje waar Fay echt wel even moeite voor moet doen om iets te kunnen pakken. PFFFF mannen.:x

Ben nu druk proberen de vlekken eruit te krijgen ,maar zie het somber in......

Alle tips zijn dus welkom :D:D:D

@diddl, ook hier nog even. Fijn geen gluten allergie ,maar hopelijk komt er verder niks geks uit!!

11. Sweetlakecity

mirellllll schoonmaak tips!! JOEHOHOEEE

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @leoschelpje: ik ben momenteel echt te zwaar. 1.74 m en 86.7 kilo. Maar had vorige keer mijn streefdoel op 65 gezet en nu is mijn streefdoel eerst 80 kilo. Als het dan goed gaat 75 kilo. En ik heb nu even geen lager streefdoel. Zou al bli zijn met 75 kilo.
    Klopt was vorige keer ook goed bezig met dat boek en bepaalde dingen van het boek heb ik ook echt wat aan en gebruik dat ook nu weer, maar ik heb nu mijn oude boeken er ook weer bij gepakt en daardoor veranderd wát ik eet ook. Hoop dat D. ook het e.e.a. wil mee-eten van mij, misschien dat ze dan wat gezonde voeding binnen kan krijgen...

@diddle: nou meid, fijn dat ze geen gluten allergie heeft, maar ja nu is er dus nog onzekerheid! En snap dat het allemaal een beetje veel tegelijk is nu, op punt van bevallen, huis verkocht, ander huis zoeken, Lot die je ook haar aandacht wil geven en Lisa ook natuurlijk! Sterkte!

@wonderteam: ohh nee he! Mannen ook! Ik ken dat ;)

13. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    :d lol

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ wonderteam, ohhhh wat zonde!!
    Hopelijk krijg je het eruit! Mannen :x

@ SLC, obstipatie maar dat was niet de voornaamste rede dat de KA aan gluten-allergie dacht hoor. Ze heeft al een paar x ontlastingsonderzoek gehad en daarin was een bepaald stojfe steeds wat hoger. En dr slechte groei dus.

15. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Diddl: jeetje wat heftig allemaal zeg. Hopelijk vinden ze binnenkort wat er daadwerkelijk aan de hand is en ik duim voor je dat het mee valt!

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Bij 5384 in Heesch hadden ze vorige week nog best wat ;)

17. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Limango? nieuwe bestellen?

18. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    * heeft ook fitz kitz te koop gezet *

19. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shopnews:

Bij Hema 4 stretch (spagetti) rompers bijgekocht, 2 voor 7,50.
    Ik vind ze zo fijn en met wat mooier weer grijp ik te vaak mis, dan zitten ze weer in de was. Nu heb ik er tenminste genoeg :)

Enne....die didi streepjurk besteld (sale). Hoop dat het de goede maat & lengte is.......
    Misschien bewaar ik hem als verjaardagscombi ;)

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Zoooo, rapporten in het klad af en dan dit weekend nog in het net schrijven en dan iets meer rust in de tent....

Lees :

dat de baby's van Bloempjuh en Diddl nog steeds binnenbaarmoeder zitten... Sterkte met de laatste loodjes meiden (Bloempjuh, ik werd ook een beetje emo van het Mim pi filmpje, kwam denk ik ook door de muziek...)

dat Fay geen brilletje hoeft, behalve in het zonnetje een :cool:

dat Lot een extra onderzoek moet :(

dat er meerdere, samen met mij honger lijden op de bank...

dat WT flink aan de poets moet vanwege onoplettende man en creatieve dochter... :$

dat er meer Br@nd geshopt wordt ( I <3 it :D)

dat er te hoge creditcardrekeningen zijn, foei DJmomo ;)

dat er onwijs leuk geshopt wordt, lang leve de SALE, of was het nou oranje :(:$ :p

Hier niets meer geshopt, verdenk manlief van het verstoppen van de random reader....

Deel Deze Pagina