De helft zijn werkkosten die ik gedeclareerd heb, dan valt het toch wel mee? Grinnik om de random reader. #eigencreditcardheeft
taart afslaan maar in mijn geval mag ik nootjes,kaas,rolletjes vlees met vulling als augurk gevulde eitjes enz en als ik op gewicht en sla ik niet altijd taart af hoor! als dat zo was was ik nu vast niet aan de lijn
heel weggetje nog te gaan meid... ohhh ik zie dat je nog maar heel even moet en dan alweer je 3e moppie.........sterkte met de laatste loodjes
geen heet water.......... lauw water met een scheut haarschampoo erin goed opschuimen met je hand. en morgen meteen een dubbelpak sunlight zeep kopen....
Grappige post had je geschreven Madeliefke!! Maar.... ik let dan wel op mijn eten, ik lijd geen honger hoor! Als ik honger/trek heb eet ik gewoon een: zelfgemaakt bananen/kokoskoekje zonder meel en suiker handje pecan/paranoten/amandelen schaaltje geitenyoghurt met glutenvrije muesli en gedroogde cranberries volkorenlijnzaad wasa cracker met huttenkase en avacado en pijnboompitjes of een kop kruidenthee (goede nachtrust voor de avond en extra werstand voor overdag)
@diddl: hey meid geen man overboord, te weinig groeihormoon is idd met injectie´s op te lossen. Hoop dat het niet nodig is, en dat ze goed onderzoek doen bij Lot. Hier ook geen Br@nd -fan, moet echt je smaak zijn. Maar dat is natuurlijk met alles. Ik was van de week even in de stad,maar ook in Amsterdam heel weinig echt sale, af en toe 20-30%. Tja daardoor neem i-net winkelen alleen maar toe natuurlijk. @lynn: hier ook wel eens wat mindere eetperiodes. Wat hier op zich wel hielp, is grote borden met kleine porties. En schoteltjes fruit, en rauwe groenten. @sweetbel: gefelciteerd met de grote meid! @otm: altijd gezellig als je meekletst kan me voorstellen dat je dag en nacht in de weer bent,maar over een half jaartje is het alweer anders. Het zijn nu even tropenmaanden natuurlijk.
Leoschepje ik heb er geen last van om taart af te slaan hoor. Met een taartje wordt het niet gezelliger toch?
Was ik gewoon de kleine meid van Sweetbel in de post vergeten! PROFICIAT!! Wel snel mooie foto's showen van de verjaardagsoutfit
Nee dat is waar, maar ik kan me voorstellen dat wanneer je wilt afvallen en taart toch wel érg lekker vindt, het niet leuk is om elke keer 'nee' te moeten zeggen.
@mirell,tnx voor je reactie. ik had gelukkig nog sunlight zeep dus ben gelijk aan de slag gegaan. Ik heb alle vlekken daar nu helemaal goed mee ingesmeerd en je ziet het idd al minder worden. Moet ik het nu voor de nacht in een sopje doen? Of gewoon zo in laten trekken en gelijk morgenochtend in de wasmachine??
Hier 1 keer lippenstift veeg in shirt van sjaak gehad, had het toen gewoon gewassen, en was er direct uit.