@zo79: ah bij jou toch ook die fase dus...nou hopelijk trekt het gauw bij hier. Peuterbuik is ook al verdwenen inmiddels... Kom je weleens in zuidland of heenvliet? daar zit een noten/kaas winkel die ook gedroogde cranberries verkoopt. Daar haal ik ze. Maar je kan in spijkenisse ook bij de bio winkel (tegenover dat kledingwinkeltje waar ze vingino verkopen) cranberries krijgen, die zijn ook prima.
Hier was de jumpsuit van Mexx binnengekomen maar dat gaat terug. Het staat mijn oudste gewoon echt niet helaas. Het grijze Jubel jurkje wat ik had besteld bleek een tuniek te zijn. Er staat wel jurkje op het kaartje, maar de maat 98 die ik had is denk ik met maat 86 een jurk, echt niet met 98. Wel balen want mijn jongste wil amper broeken aan dus een tuniek wordt niet veel gedragen. Zit er aan te denken om 'm te bewaren voor de winter en dan wel als tuniek te dragen of 'm anders maar op Mp te gooien. Wel nog even snel wat besteld bij SamSam. Kon de 50% korting niet weerstaan Vingino tuniek voor de oudste: Bekijk bijlage 251447
Jah ik vind mimpi wel erg leuk maar het was inderdaad bijna dezelfde fotoshoot als vorig jaar. Zeker toen ik dat gewei aan de muur zag en de kleuren zijn ook wel gelijk. Vond vooral de winterjassen erg hetzelfde!! Maar het grote voordeel is dat het nu geen circusthema is!!
O thanks, dan ga ik daar eens kijken! Kom niet vaak in Zuidland, maar ben er zo, dus kan er best even een keer speciaal voor heen rijden. Hier is de peuterbuik ook weg. Maar het komt echt goed, ze eten echt wel wat ze nodig hebben. Bovendien is ze hier heel de dag in de weer dus verbrandt ze ook veel. Moet wel een beetje opletten want ze balanceert nu op het randje van ondergewicht, maar zolang ze vrolijk, actief en bijna nooit ziek is maak ik me niet al te veel zorgen. Ben wel benieuwd wat het CB zegt als ze daar met 3 jaar en 9 maanden heen moet. Ze weegt namelijk 700 gram minder dan de controle met 3 jaar (en is 5 cm langer)
Uhh Ja best vol hihi. Maar de spullen die ik in Amerika had gekocht zijn bijna allemaal nog te groot en dus voor volgend jaar of van het najaar. Dus er kon nog wel wat bij @all, thanks, vind het Jubel setje ook erg leuk! Had het al gespot aan het begin van het seizoen, maar toch niet gekocht. Mijn jongste wil nu steeds vaker rokjes aan, maar die heeft ze niet zoveel. Dus was een goed excuus om dit erbij te shoppen
Diddle, heftig hoor! Gelukkig geen gluten allergie maar hopelijk komen jullie er snel achter wat het wel is. Sweetbel, nog van harte met de verjaardag van je meisje! Wonderteam, fijn dat de vlekken eruit zijn!! OTM, superlief, je meiden! Zo, ja nu heb ik ondertussen wel heel veel C&O, maar het valt zo lekker smal en ideaal voor mn oudste dus. Heb van de halterjurkjes 98/104 genomen, ik had een jurkje met spagettibandjes maar die zat wel strak en was vrij kort. Hopelijk goed gegokt. Leuk geshopt ook! Dat tuniekje wil ik eigenlijk ook nog!
@eten: hier wordt er bijna alleen gegeten als zijn grote gele vriendje op de buis is.... Achja @c+o al bezorgd! Zo passen
otm, lief zeg! echt leuke setjes! leuk setje van jubel zo79! gedroogde cranberries haal ik bij AH. staan gewoon bij de rozijnen enzo. Ik had dat ook met die mipi fotoshoot! ik dacht eerst echt dat het die van vorig jaar was, ook met die twee meisjes met die haren in elkaar gevlochten enzo. Maar de kleding vind ik wel echt leuk! heb al bedacht wat ik wil hebben sweetbel, nog gefeliciteerd met je meisje, leuke foto's van haar verjaardag! eten voor de buis doe ik ook vaak want aan tafel zitten heeft ze geen tijd voor. we proberen haar wel wat langer te laten zitten en gisteren merkte ik dat ze op een gegeven moment het verzet wel opgeeft en toen at ze ineens haar bord leeg. ik doe ook vaak vlaggetjes (prikkers) in haar eten enzo om het wat leuker/interessanter te maken. maarja, ken het ook wel van jo, die heeft ook wel periodes slecht gegeten, wel altijd brood en fruit goed gelukkig. ik wil eigenlijk wel shoppen maar mag niet van mezelf. jammer
Nog even het kastje van mn kleinste meisje, helemaal vol! Is ook veel te smal die kast Bovenin de shirtjes, daaronder de rokjes en jurkjes en daaronder een stapel leggings, capri, spijkerbroeken. Daarachter hemdjes en korte broeken.
Voor zoonlief! vind ik de name it spijkerbroekje top! dragen lekker zacht. Hij krijgt wel Vingino, maar veel te stug vind ik ze nu. Merk dat ik hem in de kast laat liggen. bij amazing kids dus 2 jeans gekocht! en een shirt met een aap!! vond ik bij sommige zo leuk staan!!! en we noemen hem ook onze kleine aap!! verder met de hand op de knip en wachten op kinderbijslag.