's Middags bevallen=niet dezelfde dag naar huis

Discussie in 'De bevalling' gestart door Beertje09, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ik ben om 16:59 bevallen en om 18:00 was de placenta er ook eindelijk uit daarna ben ik gehecht en is mijn famillie nog even op de verloskamer gekomen . om kwart voor zeven ging ik onder de douche en om half acht was ik onderweg naar huis 5 over half acht zat ik thuis op de bank en kwart voor 8 stond de kraamhulp voor de deur.
    Hier is het zo dat als de kraamhulp nog voor 8 uur bij je thuis kan zijn je naar huis mag en anders blijf je een nachtje.

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik ben in Belgie bevallen en allebei de keren dezelfde dag nog weg gegaan. En nee, de gyne was hier niet blij mee, heb verklaringen moeten tekenen dat het voor mijn eigen risico was en bla bla bla bla.
    De 3 dagen erna is de vroedvrouw 10minuutjes geweest, bij de eerste hebben we 3 of 4 dagen kraamhulp gehad die we uiteindelijk de deur uit geschopt hebben en de tweede keer hebben we geen kraamhulp gehad.

3. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Overigens, niemand kan je dwingen te blijven hoor, het is geen gevangenis! Het mag dan niet het beleid zijn (hier was het beleid dat je om 10 over 2 's middags weg moest, eerder mocht niet) maar daar hoef je je niet aan te houden.

4. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    ik heb begrepen dat het er vanaf hangt of het je 1e kindje is en dat je vk dat bepaald of je moet blijven. Van mijn 2e dochter ben ik in het ziekenhuis bevallen om 23.34 uur en omdat alles goed was gegaan en alles met haar ook goed was mochten we om 01.34 uur weer richting huis

Deel Deze Pagina