Hè meiden , Ik ben zo verdrietig , ik heb echt buikpijn. Het zeurt heel laag in me buik /schaamstreek. Beetje aan de zijkanten beetje moeilijk uit te leggen. Het is vooral in de avond als ik rust heb en op de bank zit. Overdag ook wel maar meer bij bepaalde bewegingen of bij niezen. Wat kan dit zijn? Gaat het nu alsnog fout
Lief het gaat niet gelijk fout!.. Knuffel! Misschien moet jij nog meer rust nemen voorlopig dan je nu doet.. Buikpijn kan erbij horen. Hou het goed in de gaten en anders gewoon VK bellen..
Ohh lieverd toch. Heb je t morgenvroeg nog dan even bellen he, zeker met jou geschiedenis. Heb je een doppler? Kan je ook al gerust stellen. Het kan vanalles zijn maar in jou geval even bellen als het te lang aanhoudt. Alleen maar voor je gerustheid. Pak voor nu een lekkere warme douche/bad of een kruik en ga lekker slapen. Geen paracetamol pakken wanf dat onderdrukt de pijn en kan je niet voelen of het erger of minder word.
Het klinkt als banden/groeipijn! Dat zeurende had ik ook en met niezen had ik onwijze steken. Ik weet heel erg goed hoe het voelt om onzeker te zijn nadat het eerder mis is gegaan. Sterkte en probeer ook te genieten!
Klinkt als een serieuze blaasontsteking. Geloof me, ik had hetzelfde. Laat morgen als de sodemieter je urine KWEKEN. Dus niet met zo'n sneltest, want als je zwanger bent zijn die niet betrouwbaar. Bij mij was die ook oké, helaas.
Klinkt voor mij ook als bandenpijn. Vooral ook omdat je zelf aangeeft het vooral 's avonds bij rust te hebben. Maar het is inderdaad verstandig om ook even je urine na te laten kijken. Dikke knuffel voor de onrust! Komt vast goed!
Rustig blijven meid! Zoals al gezegd is het kan een blaasontsteking zijn of gewoonweg je banden die oprekken! *knuffel*
Ik heb ook al een paar dagen pijn s avonds meer dan overdag. Gisteren VK gebeld en die zei gelijk geen zorgen, een groeiende baarmoeder geeft krampen en/of steken in de buik. Je zou idd je urine ook ff kunnen laten checken en bel gewoon je VK ff dan ben je misschien wat geruster.
Hè meiden dank jullie wel voor jullie berichtjes ben weer wat rustiger. Ben gewoon bang dat het nu na 3 goede echo's alsnog net voor die 3 maanden mis gaat. Op dit moment geen/weinig last dus ik kijk het even vanavond aan. Anders ga ik morgen ochtend even naar spreekuur van de HA om mijn plas in te leveren. Is dat het niet bel ik de verloskundige. dank jullie wel liefs
Ik zou het sowieso laten checken. Blaasontsteking komt heel vaak voor bij zwangeren, maar wordt niet altijd herkend bij deze groep, omdat de symptomen heel anders kunnen zijn dan bij een gewone blaasontsteking. En buikpijn en krampen in de avond kunnen daar echt bij horen. Ik ben weken met een kluitje in het riet gestuurd, en eindigde met 24 weken met gebroken vliezen in het ziekenhuis. Dat zeg ik niet om je bang te maken, maar je slaat je voor de kop als later blijkt dat dat het toch was. En als je naar de HA gaat, laat het kweken. Echt, sta erop. Nogmaals, de sneltest was bij mij oké. Twee weken later braken mijn vliezen door de blaasontsteking.
Ik heb tot week 15 dagelijks een soort ongesteldheidsgevoel gehad, dit was duidelijk mijn baarmoeder die groeide. En dan de combinatie met bandenpijn nee geen pretje. Neem je rust, een warm bad/douche en een kruik..
In die periode begon ik gigantische bandenpijn te krijgen, zo klinkt het wel. Sterkte iig. Bandenpijn is geen pretje.. (ik raakte erdoor in de ziektewet)
Ik denk ook bandenpijn nu... Heb nog wel even VK gebeld en die denkt het ook. Ook omdat ik echt soort trekkerig gevoel voel langs me liezen. Ze was blij dat ik belden en heeft me toch wel gerustgesteld. Elke keer ging ik naar de wc kijken of ik bloed zag maar een is gelukkig geen bloed. Ik moet een beetje vertrouwen hebben. Aankomende maandag mijn termijn echo zo spannend. Heb mezelf gedwongen om gewoon te denken dat het goed zit anders heb je ook geen leven. Thanks meiden
Zoals hier al gezegd, in die termijn is buikpijn ook heel normaal vanwege groei van je bm. Ik was ook als de dood hoor, met mijn geschiedenis. Dus ik ken je onzekerheid. Waarom stel je een belletje naar vk uit? Zou ik niet doen, gewoon bellen. Er bestaan echt geen domme vragen en het stelt je misschien enorm gerust!