Hoihoi. Het is niet dat ik mij hierover druk maak ofzo, maar ik vroeg het mij eigenlijk gewoon af.... Mijn zoontje draagt sokjes in de categorie mnd 12 tot 18. En qua schoenmaatje draagt hij 19,5. Ik weet niet heel veel over schoenmaatjes bij kleintjes, dus ik vroeg mij af of hij geen grote maatje had voor zijn leeftijd? Hij is trouwens net 7maandjes.
Goeie vraag, ik zou niet weten of het groter is dan gemiddeld of niet. Volgens mij hebben jongens sowieso grotere voeten dan meisjes, onze zoon van 2 maanden zit nu al in maat 18 (als we naar buiten gaan krijgt hij schoentjes aan tegen de kou), terwijl onze dochter deze maat pas droeg toen ze een maand of 10 was ofzo....
Volgens mij had Jayro dit ook.. Ik weet dat het rond de 1 jaar en 1,5 wat langzamer ging met z'n voeten... Hij is wel ook vrij lang... en heeft nu met 22 maanden schoenmaat 24/25.. Ik geloof dat dit wel vrij groot is.. ach, voor een man geen ramp toch
plurk is bijna 2 en heeft ook maat 24 al. maar aan mijn man zijn kant hebben ze allemaal grote voeten. schoonzus heeft ook 43 ofzo
Mijn zoontje had met die leeftijd maat 20 en dochtertje ook. Nu heeft dochtertje 21 en zoontje 27/28, hij is nu 3. Hij heeft wel grote voeten, maar dat zit hier ook in de familie. Zelf 41, mijn zus 42/43 en papa 45/46.
Dochtertje had met die leeftijd maat 20,5 en met precies een jaar 23. Nu 24 (1,5 jaar). Mijn zoontje (ruim 2,5) heeft maat...
Mijn zoontje is 15 maanden en heeft nu maat 18,5/19 vrij kleine voeten dus. En dat terwijl papa maat 45 heeft. Ik heb zelf maat 38 dus ook niet heel klein.
Ik heb ook een zoonje met grote voetjes......schoenmaat 21 heeft hij nu(schoentjes van de prenatal) Mijn zoontje is 73 a 74 cm en dan vallen die grote voeten niet zo op.Hier trouwens ook grote voeten in de familie.