zoals de titel al zegt ik zou graag willen weten of iemand dit spel ooit gespeeld heeft. en of het leuk is groetjes
Nee maar ik ga het eens googlen. Klinkt wel leuk, de jongens vinden Mickey Mouse Clubhuis allebei zo leuk.
Wij hebben onze oudste dit spel vorige maand voor zijn 3e verjaardag gegeven. Hij vindt het helemaal geweldig! Ook z'n broertje probeert al mee te spelen. Volgens de regels gaat het alleen (min of meer) als wij meespelen. Hij doet het ook vaak alleen en draait dan de schijf op het plaatje wat hij wil hebben en dan legt hij het bijbehorende schijfje op z'n kaartje. Hier is het dus een succes, echt een leuk spel om kinderen het idee van een gezelschapsspel te introduceren. En wij zijn echte spelletjesmensen dus die jongens van ons moeten uiteindelijk natuurlijk ook meespelen
fransa het zag er erg leuk uit, maar je kan het ook niet in iedere speelgoed winkel kopen,vandaar. maar super dat ze het spel zo leuk vinden. misschien ook een tip voor jou jongens. het handy manny spel. staat bij bol.com
Bij Webgigant.eu voor topmerken Playmobil, Lego, Duplo, Little Tikes, Schleich, Jumbo, Ravensburger voor maar 12.95 heb hier al vaker besteld dit is een goede winkel
Dat is raar zet er de site op en er komt meteen reclame bij te staan. De verzendkosten zijn wel duur 7.95
Bedankt voor de tip, ik zal eens even gaan kijken. Voor Sinterklaas heb ik voor m'n oudste nu Labyrinth Junior gevraagd. De volwassenenversie hebben wij vroeger thuis helemaal spuk gespeeld, dus dit lijkt me wel leuk. Eerder dit jaar woonden wij een tijdje in de VS en daar hadden we voor hem het spel Hi Ho Cherry-O gekocht. Wat een succes was dat. Wil daar ook nog naar op zoek, weet alleen niet of die ook in NL of FR te koop is...