Ik heb vanmorgen mijn tankjes ingeleverd en omgeruild (voor moeders voor moeders) en dat was de eerste keer. Ik had de auto geparkeerd op het parkeer terrein voor het gebouw waar die doos moest staan waar het in moest. Moest ik me toch een eind lopen met dat spul... oh voor de ramen langs van dat gebouw ik denk nee he als maar niemand me ziet! Volgende keer rijd ik er helemaal heen met de auto, dat had best gekund.. Maar goed al doende leert men.
hihi, ja het zijn wel flinke kratten he? Ik heb ze net gisteravond gekregen, dus moet ze volgende week voor het eerst wegbrengen. Ik ben blij dat er nu in mijn woonplaats een depot gekomen is, zodat ik toch mee kan doen. Maar hoop toch dat ik niet toevallig iemand tegenkom die ik ken als ik met die dingen loop te sjouwen.
maar jij kunt het nu zo langzamerhand wel vertellen toch? bij 10 weken.. ik nog niet. Ik moet eerst afwachten tot mijn ouders thuis komen... en verder wil ik het eigenlijk ook nog niet vertellen.
Ik heb volgende week vrijdag m'n eerste echo en wil die zowieso afwachten tot ik het anderen vertel. Mijn schoonzus had bij beide kindjes aparte manieren om te vertellen dat ze zwanger was. Dus voel me een beetje verplicht om ook nog een ludieke manier te verzinnen Vooral bij mijn ouders en vriendinnen moet ik regelmatig op m'n tong bijten; voel me een beetje een bedrieger omdat ik het nog niet vertel. Moet je nog lang wachten tot je ouders terug zijn?
Ik kan aftellen, nog twee weken. We hebben het gisteren mijn zus verteld. Het is zo leuk om te doen. zo nu en dan iemand en voor ik het weet zijn straks de negen weken om... maar dat klinkt flinker dan het in werkelijkheid is hoor. Ik kan haast niet wachten. Mijn ouders belden gisteren even en dan .... pffff. dan denk ik steeds maar jullie moeten eens weten. Maar als ze terug komen heb ik mijn eerste echo ook gehad. Dus dan kunnen mijn ouders, zodra ze het weten aan iedereen vertellen... Heb je al wat bedacht om het te vertellen? Ik voelde me ook steeds een bedrieger en nog hoor. Gisteren vroeg iemand aan mij of ik in verwachting was. (ik vertelde dat ik zwangerschapscursus geef en diegene luisterde niet goed) zeg ik keihard neeeee. En vanbinnen denk ik.. oh oh oh. Ik heb volgende week vrijdag de intake en die dinsdag er na heb ik mijn eerste echo.
Ja, die kannen... Ik voelde me net een misdadiger toen ik ze donderdagochtend, nog voor mijn werk, voor het eerst wegbracht. Ik kroop nog net niet over de grond met mijn camouflagekleding maar daar is ook alles meegezegd. Tjeetje, wat ga je dan spoken zien.... Gelukkig staat dat depot in onze woonplaats goed verstopt! P.S. Worden jullie ook zo misselijk van die geur die er in die kannen zit? Is een soort conserveringsmiddel maar ik kan die lucht nauwelijks verdragen. Ach...het is voor een heel goed doel, ik heb het er voor over! Als alles goed gaat mag ik nog 10 weken in mijn litermaatje plassen... Succes dames!
Hoi, de plastijd vliegt! Ik plas alweer 8 weken in de kan. Nog ff en het is alweer voorbij. Bij ons worden ze opgehaald. De 'flessenman' belt keurig aan om 8 uur s ochtends en mn man brengt de kratten naar beneden en neemt nieuwe mee naar boven (woon in een flat). Nog niemand heeft het ooit gezien. Tip voor de geur: zet ze als je ze gekregen hebt even een poos met de deksel eraf buiten. De lucht schijnt dan minder te zijn. Plasze! groetjes sanneke
Het gaat om de kannen voor Moeders voor Moeders (zie eerste bericht) De lucht is inderdaad niet fijn. De eerste keer dat ik de deksel eraf haalde vond ik het nog alles meevallen. Dat was dus voordat het conserveermiddel zich met urine had vermengd #-o Nou ja, het is voor het goede doel. En gelukkig is mijn ergste misselijkheid in week 6 en 7 geweest, gaat nu wel weer beter. (laat ik dat toch maar even afkloppen)
De kratten passen precies in een grote boodschappentas van bv. Dirk vd Broek. Hier stopte ik ze in en dan ging ik naar mijn buurvrouw. Zij heeft een depot aan huis. Het was in de winter, dus 's avonds na het eten in het donker de achterdeur uit en wisselen. Ik ben nooit iemand tegengekomen en mijn buurvrouw gaf de tip over de tassen. Alleen die geur ja, dat was niet prettig, maar het is voor een goed doel dus ik heb het er wel voor over gehad.
nou charos ik heb ook geen idee waar ze het over hebben wat zijn dat dan voor kannen van moeders voor moeders waar is dat voor. liefs