Sinds een week ben ik misselijk 's morgens, maar sinds gisteren zelfs ook overgeven. Nu vroeg ik me af, voor degenen die het herkennen... Als je opstaat 's morgens en je voelt je misselijk, ga je dan wel eten? En wat ga je eten? Ik sta 's morgens met honger op en ga dan direct naar beneden en eet een bakje yoghurt, want zodra de honger weg is, zakt de misselijkheid dus ook... Althans zo werkte dat vorige week... Sinds gisteren werkt dat dus niet meer... Wat doen jullie in deze situatie? (ik vind het overigens wel bewonderenswaardig dat ik na het overgeven weer kan eten en dan met een uurtje aardig fit ben...)
ik vroeg mij dat ook af toen ik zwanger was maar helaas hielp niets en kon ik niets eten laat staan binnehouden gaf al over van een slokje water
Ik heb sultana naas mijn bed of ik laat mijn vriend eten voor me halen. Dit eet ik dan in bed op en dit helpt goed. Dat van dat overgeven en daarna kunnen eten of zelfs honger hebben schijnt er allemaal bij te horen. Succes!
Irritant is dat he?! Bij mij helpt zodra je iets een honger gevoel hebt, gelijk gaan eten! Als ik te lang wacht moet ik overgeven.... Heb ook een tijdje een cracker in mn bed opgegeten smorgens en daarna even blijven liggen..
ik had ook sultana's naast mn bed. en een pakje biscuitjes. meestal at ik daarna een beschuitje met jam. maar op een gegeven moment was ik de hele dag misselijk en overgeven dus heb ik emefasene gekregen omdat ik echt niets meer binnenhield.
Idd voordat je opstaat ff wat eten, maar bij mij was dat lang niet altijd garantie hoor Snap ook nog steeds niet waarom ze het 'ochtend'misselijkheid noemen .
als ik wakker ben en op sta moet ik al... maar goed dan komt er niets want mijn maag is leeg maar ik laat het maar gebeuren. dat lucht dan eigenlijk al heel erg op. dan ga ik eten, 2 beschuitjes met een klein beetje jam. en dan doe ik het rustig aan (als het mogelijk is, als ik Jill naar de psz moet brengen gaat het dus niet goed :-s ) tja en de ene keer moet ik dan wel weer spugen en de andere keer niet. wat ik wel probeer is om om het half uur een sultana te eten, dat werkt wel. en dan vanaf half 11 is het over. ik heb het ook als ik te veel eet, ik kan nu niet veel eten en dan merk ik het meteen als ik een 'normale' portie eet.
Als ik niet direct iets eet als ik wakker word gaat het mis. Dus ik eet (liggend) dus gelijk een biscuitje.
Hier ook zo snel mogelijk iets eten als mijn ogen open gaan. Ik heb nu altijd wel een pak biscuitjes langs mijn bed of krentenbollen. Als ik maar een paar hapjes heb gehad kan ik in ieder geval opstaan en naar de kleine toe gaan.
@mamavanjill: merk jij dat de misselijkheid eerder weg is, als je 's morgens hebt overgegeven? En dat de misselijkheid dus juist langer blijft als je dat niet hebt gedaan? Ik voel me opmerkelijk sneller fit als ik 's morgens heb overgegeven. Ik vind het niet top, maar ik doe dat liever en dan na een uurtje of 1 a2 weer fit, dan de hele dag mijn maag stabiel houden... Hoe krijgen jullie die droge happen als je net je ogen open hebt... Ik hoor beschuitjes, crackers, sultana's... Hoe krijg je het weg? En na hoeveel minuten staan jullie dan wel op?
ik was gans de dag door misselijk eten overgeven drinken het bleef de eerste 5 maand zo een slokje water en ik gaf over ik ben een heel slecht voor beeld ben dan ook maar 450gram aangekomen tijdens men ganse zwangerschap
ik pak smorgens altijd een beschuitje of een hardbroodje eerder met een kopje thee maar dat maakt het misselijk alleen maar erger nu maar een glaasje melk erbij
ja en bij de echo op 38 weken (kan een week vroeger of later geweest zijn ook ) hadden ze haar veel groter en zwaarder geschat maar ach ben blij hoe het verlopen is ben wel benieuwd naar volgende zwangerschap wat dat gaat geven twee keer zoveel geluk denk ik niet
nou, als ik echt heel misselijk ben dan lucht het wel op maar de ene keer blijf ik daarna spugen en de andere keer eet ik daarna en is het zo goed als over. het is echt elke dag anders! gisteren ben ik blijven spugen tot in de middag, moest ik me ziekmelden want zelfs water bleef niet zitten. en vandaag heb ik weer bijna nergens last van... ik ben trouwens al 3 kg aangekomen!!!! en dat terwijl ik veel minder kan eten en ook nog regelmatig moet spugen! maar ik heb me dan ook al een buik waar je u tegen zegt.
heel gek, maar ik hield toen ik misselijk was alleen heel vet eten binnen. ik heb ´s morgens wel eens aan de chips gezeten hoor, om mijn honger maar te kunnen stillen
Had je wel een leuke buik dan? Ik realiseerde me net, dat als je zo weinig aankomt, je misschien ook weinig buik had...