's Morgens overgeven, toch eten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jis, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jis

Jis Lid

25 mei 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ja leuk! Ik ben heel benieuwd! :D

2. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb maar een paar dingen wat er de laatste tijd ingaat!! Alles smaakt zo raar en vies haha behalve: groene olijven met feta kaas, vanille vla, bruine bonen met rijst, spinazie met aardappelpurree, kaasbroodje van de jumbo, tonijn in tomatensaus..

In de ochtend is het een ramp, ik krijg bijna niks naar binnen alleen klein beetje vla!

3. Jis

Jis Lid

25 mei 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn huisarts adviseertbij een griepje met overgeven, drink kleine slokjes aanmaaklimonade. Sinds gisteren doe ik dat 's morgens en tussen door een cracker of beschuitje en ik heb beide ochtenden niet overgegeven! Jippie! :) Misschien dat anderen hier ook wat aan hebben!

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

;)hier is ie dan mijn zwangerschapsbuik vond hem nog groot voor zoweinig bij te zijn gekomen :)

5. Jis

Jis Lid

25 mei 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow! Die is iDd groot voor het aantal gram ;) dat je aankwam....wel een mooie buik hoor!
    Thanks voor de foto! Maar blijft wel heel bizar! Maar dat vind je waarschijnlijk zelf ook wel!

6. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja vind het ook bizar maar ja van al dat overgeven kan ik niet verwachten dat ik 10 kg bijkom natuurlijk he haha :D

Deel Deze Pagina