tot wanneer had jij VALS negatieve zwangerschapstest?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door zwingertje, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwingertje

20 mrt 2009
    56
    0
    0
    je hoort natuurlijk te testen vanaf je NOD, maar iedereen kent het wel dat je al eerder wilt testen. ik lees vaak dat meiden schrijven dat ze al 4 dagen voor NOD positief testten. Nu ben ik benieuwd of er meiden zijn die negatief testten, maar tocht zwanger bleken? wanneer testte je dan (dus te vroeg)?

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik had 4 dagen voor NOD een omo witte test. En 1 dag voor NOD een licht positieve test. En zie mijn banner ;).

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Op NOD een negatieve test en twee dagen later een heeeeeeeele vage test. Pas drie dagen later een duidelijke test.

4. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb vandaag getest 6 dagen voor nod ik weet het veels te vroeg maar jaah kon het niet laten en omo witte test.............

5. Lien86

Lien86 Lid

7 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Mijn NOD was zaterdag 4 juni. En ben al vanaf donderdag aan het testen. Ben nog steeds niet ongesteld terwijl ik normaal nooit te laat ben. Eerder te vroeg. Ook heb ik pijnlijke borsten, normaal ook nooit last van. Dus de tekenen zijn er zou je zeggen. Maar de test van vanmorgen met ochtendurine zei wederom nee. Ik word echt gek van de spanning! Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig :(

6. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    mijn nod is ergens deze dagen waarschijnelijk vrijdag, zondag teste ik licht positief, maandag ook, gisteren was de streep ineens veel duidelijker (getest met dipstick maar die zijn op) dus teste ik vandaag met kruidvat 2 voor 5 euro en daar krijg ik een hele vage lijn, zo dit dat wel gewoon postief zijn?

7. Pixel2011

Pixel2011 Niet meer actief

Mijn NOD ligt ergens tussen 10 en 14 juni (heb de ene keer een cyclus van 24 dagen en de andere keer van 28 vandaar mijn speling...), maar ik kon het niet laten om vandaag al te testen, aangezien ik sinds dit weekend allerlei verschijnselen heb (zere en zeer vergrootte borsten, misselijk in de auto, ik ruik als een speurhond, steeds honger etc.)
    Helaas negatief, maar doe er dit weekend nog 1tje...
    Heb getest met kv 2v5.

8. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Op nod omowitte test. Twee weken later héééééééééééééééééél lichte test. Een maand later duidelijke test en ondertussen dus 17 weken zwanger :D

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hoe dan ook blijft testen voor je NOD niet echt verstandig. Aardig wat zwangerschappen eindigen in een VMK en dan word je dus "gewoon" ongesteld. Als je nu voor je NOD een test doet die positief is weet je dat je een miskraam hebt gehad iets wat anders een gewone ongesteldheid zou zijn. Zelf vind ik dit emotioneel best een belasting.

10. bwoe

bwoe Actief lid

14 jun 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    1 dag voor NOD negatief. Op mijn NOD positief (digitale clearblue).

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Dan zou je toch bijna denken dat je een maand later zwanger bent geraakt en dat je lichte test een eisprong was.. of klopte je zwangerschapstermijn wel gewoon? :(

Deel Deze Pagina