o o o ik kon het niet laten, slaat neeeergens op!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yustin, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    o o o over een week pas NOD, maarja ik heb/had echt het idee dat ik zwanger ben..Ben niet mezelf, misselijk en een borrelende buik. Steekjes onderin links bij mijn lies, hoofdpijn en ga zo maar door...
    Ik dacht: Als ik die verschijnselen heb, dan heb ik vast hcg in mijn urine, dus testen met die hap!

Dom dom dom natuurlijk niets te zien. Echt zo erg dat ik me niet in kon houden..

Moest het even van mij afschrijven..

2. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Soms heb je zo een drang, Sterkte hoop dat je over 8 dagen een mooie posi test heb!

3. music4life

music4life Niet meer actief

idd ik heb het ook 2x veel te vroeg gedaan
    succes hoor

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hee meid, ik dacht ook zeker te weten dat ik zwanger was dus ook vorige week donderdag getest maar meer omdat ik van alles voelde en dacht dat kan niet tenzij mijn laatste menstruatie aan andere bloeding was geweest.... Dus ik afg. donderdag getest om dat in ieder geval uit te sluiten en inderdaad helemaal niks maar afg. dinsdag 1 dag voor mijn NOD een hele dikke plus hoor, dus geef de moed niet op!

5. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Hallo dames,

Hebben jullie ook last van jullie onderrug aan de zijkanten. Ik heb gisteren niet geslapen ik had velle steken aan de linkerkant van mijn rug en vandaag aan de rechterkant. Verder heb ik hele vage symptomen maar twijfel of ik zwanger ben.

6. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Eigenlijk kun je zo vroeg nog niet positief testen want het bevruchte eitje hecht pas later in de baarmoederslijmvlies, vanaf dan kun je dus pas testen en dat is ongeveer 14 dagen na je ei, je NOD dus ongeveer!

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Dat is inderdaad wel erg vroeg meid! :)

8. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    hahaha dank jullie voor de reacties! ben blij dat ik niet veroordeeld wordt en dat sommige het wel herkennen :D

Ik heb het maar niet tegen vriendlief verteld hihihi
    Ik wacht vanaf nu gewoon geduldig nog een weekje af en hoop er het beste van!

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik wist het ook bijna zeker, voordat ik al getest had, voelde me echt anders dan anders maar was pas i maand gestopt met de pil dus ging toch twijfelen of het niet het ontpillen was, maar nee hoor, hartstikke zwanger!

succes nog en hou je taai met afwachten

10. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Dank je!

Ik had vanochtend eigenlijk nergens last meer van, maar nu voel ik me weer "grieperig"en een soort van misselijk...
    Grrr ik haat wachten hahaah

11. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Whow wel gaaf Petra, in 1x raak!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Meis, ik denk niet dat jij de enige bent hoor! :) Heb er ondertussen al heel wat testen aan verspilt, omdat ik geen idee heb hoe mijn cyclys in elkaar zit! Haha!

Nog even een weekje afwachten.. Succes! Ik duim voor je! :D

13. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Thankss!

En jij? 15 dagen overtijd?

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ach, ik weet niet of ik overtijd ben.. Het kan zelfs zo zijn dat ik al in mijn tweede ronde zit, maar zolang ik niets zeker weet laat ik mijn banner maar zo staan! Haha! :) Ik heb er voor alle zekerheid maar onder gezet dat dit pas ronde 1 is en ik nog aan het ontpillen ben ;)

Zwanger ben ik nog niet hoor, heb maandag nog een test gedaan.. Zo negatief als het maar kan ;) Mocht ik in mijn tweede ronde zitten, dan zou ik 14 december ongeveer weer kunnen testen.. Lang verhaal om uit te leggen :)

Ik ga voor je duimen!

15. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Oké en ik ook voor jou natuurlijk!

Deel Deze Pagina