's morgens testen? Of maakt het niet uit wanneer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Delilah, 4 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    He Delilah,

Het is inderdaad jammer dat niet iedereen met een kinderwens het geluk heeft om zo snel zwanger te raken. Helaas hebben we daar nou eenmaal geen invloed op. Gelukkig dat de MMM sommigen toch kunnen helpen met realiseren van hun grote wens.

afgelopen weken heb ik het programma babyboom gevolgd en zeer intens meegeleefd met de stellen die door de MM gaan en de stellen die net als jij het geluk hadden om snel zwanger te mogen worden.

Dit programma benadrukt maar weer dat het niet zo vanzelfsprekend is om kinderen te krijgen.
    Voor jou een reden te meer om je gelukkig te prijzen dat je zwanger bent en te hopen op een goed verloop van de zwangerschap.

Je schuldig voelen heeft natuurlijk niet zo veel zin, want de natuur laat zich niet leiden. Maar het is goed dat je stil staat hoeveel geluk je hebt om dit wonder mee te maken en hier intens van te genieten.

Ik ben oprecht blij voor jou!
    Ik hoop net als jij dat alle andere meiden (inclusief mij zelf) ook het wonder van zwangerschap mogen meemaken. Hier steek ik met Kerst nog maar een extra kaarsje voor op!

2. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    waaaaaaaaaaaaaaaauw gefeliteerd man! tof voor je... geniet er lekker van!

3. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    tja mijn eerste was ik ook in 1 keer zwanger... maar nu ... hmmm laat ff op zich w88.. maar ja ik ben nu ook 7 jaar ouder he... komt vanzelf

4. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    SUPEEEEER! GEFELICITEERD

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251