Zwanger en opeens geen klachten meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door M1986, 20 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M1986

M1986 Nieuw lid

6 jun 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Meiden,

Vandaag ben ik 10 weken zwanger en heb opeens nergens meer last van. Vrijdag nog gestart met medicatie ivm mijn misselijkheid (kon niet meer fatsoenlijk functioneren) en nu niks meer. Ook geen last meer van mijn rug. Dit maakt me zo onzeker. Dit is wel al mijn derde zwangerschap, maar heb ook al meerdere miskramen gehad(daarom slik ik nu ustrogestan de eerste 12 weken). Met 7 weken heb ik een goede echo gehad, maar moet nu nog twee weken wachten tot mijn volgende echo. Wat zijn jullie ervaringen met afnemende symptomen?

2. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ervaring was 1x niet goed, maar dit was al voor een goede echo. Je nadert de 12 weken dus het is helemaal niet gek dat klachten verdwijnen. Heel veel vrouwen ga zich na die eerste drie maanden weer beter voelen! Ik had overigens amper klachten tijdens mijn zwangerschap. Het zegt dus allemaal niet zoveel. Word je er echt te onrustig van, dan zou ik gewoon even je verloskundige bellen voor advies.

3. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Vervelend die onzekerheid :-s! Digi knuffel

4. M1986

M1986 Nieuw lid

6 jun 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt. Kan mezelf af en toe echt gek maken. Maar dat is ook niet gek met meerdere miskramen. Alleen die had ik altijd rond de 8 weken en dat was omdat mijn vruchtzak te klein was en dat was nu (gelukkig) niet het geval. Misschien heb ik wel een goede dag, maar ben wat dat betreft liever kotsmisselijk

5. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Bij mijn ma namen de klachten ook af maar dat was echt in de eerste weken.
    In wk 9 heb je de hcg piek en daarna neemt het weer af. Dus dat zou verklaren waarom je je nu beter voelt. Als het mis zou zijn dan laat je lichaam dat wel anders weten.
    Iig heel veel gaan genieten nu dan ;)

6. M1986

M1986 Nieuw lid

6 jun 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben sinds dinsdag echt weer kotsmisselijk en blij dat ik er medicatie voor heb, anders zou ik mijn dag echt niet doorkomen met twee kleine kids en een baan.

7. Nathalie4

Nathalie4 Actief lid

13 apr 2014
    178
    33
    28
    Je kunt ook het ziekenhuis bellen voor een extra echo. Omdat je je zorgen maakt. In mijn ervaring na een miskraam mocht ik komen wanneer ik wilde. Liefs

8. M1986

M1986 Nieuw lid

6 jun 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt, gelukkig zijn de zorgen weer weg! Kan me soms gewoon hee druk maken!

Deel Deze Pagina