Hallo meiden, ik weet er zijn al veel topics erover maar dit is net een andere vraag. We geven een kraamfeest. Uitnodiging is een extra los kaartje bij het geboortekaartje. Nu is de tekst: hierbij nodigen we jullie uit om ... te komen bewonderen op datum van 13.00 tot 16.30. Die tijd hebben we zodat je lang de tijd hebt voor iedereen, niet alleen even cadeau ontvangen en niet bij kunnen praten.( heb een keer meegemaakt dat ik in een rij stond voor moeder en kind, feliciteerde en cadeau afgaf, koffie dronk en eigenlijk weer kon gaan, dit willen we dus niet) Maar het is eigenlijk niet echt de bedoeling dat alle 50 man om 13.00 voor de deur staan en pas om 16.30 weer weggaan. Hoe vinden jullie de tekst: te komen bewonderen tussen 13.00 en 16.30? komt dat meer over als je kan er om 13.00 al zijn maar al kom je om 14.00 of later en je gaat na een uur weer weg. Het is nl niet zo dat de mensen er dus om 13.000 allemaal moeten zijn tot 16.30. het is nl geen huwelijksfeest met openingsdans ofzo . ik hoor graag van jullie groeten Con
Als ik dit zo zou lezen, zou ik er wel om 13:00 zijn. Misschien kun je neerzetten: Jullie zijn welkom vanaf 13:00 uur? Als er echt staat: van 13:00 uur ... zou ik er dus om die tijd zijn. Tussen of vanaf vind ik dan meer gepast!
als ik dit lees zou ik er ook om 13 uur staan hoor je weet jah nooit of mensen een programma hebben. en datm oet je dan zien in eerst koffie en dan nog een drankje ed en miss zelfs eten at wij altijd erbij doen. zo hadden wij bij de tweede erop staan .(naam) trakteert op (datum,) van 14.00 tot 18.00 uur, bij (lokatie) en iedereen was er dan ook echt op die tijd zodat je eerst ff koffie ed hebt en erna echt drankjes hapjes en later nog eten. zou dus meer erop zetten je bent welkom tussen (tijd) en (tijd) of miss de deur is open vanaf....
Als je er neer zet van dan zou ik er ook rond die tijd zijn. Denk dat je beter vanaf erneer kunt zetten.