Hallo meiden, Ik hoop dat ik het in de goede afdeling heb gezet. Zoniet, Sorry Maar ik vraag me wat af. Ik ben nu ongeveer 9a10 weken zwanger. En de laatste tijd ben ik haast bereid te moorden voor pasta. Zou dit gewoon een tik zijn of kun je zo vroeg inde zwangerschap al rare voedsel neigingen kunnen krijgen?? Vroeg het me af, alvast bedankt Liefs Janna
Jazeker, mijn beste vriendin heeft het ook al en is nu ongeveer 8,5 week zwanger... heb het zelf "nog" nooit gehad!!! Groetjes Nelleke
Ik heb al een verslaving aan melk, soms een heel pak per dag, sinasappelsap, pindakaas op brood, kip, brinta, zoute haring gehad de weken sinds ik zwanger ben en vooral in t begin was de verslavind aan melk heel erg. je lichaam geeft soms ook echt aan wat t nodig heeft. maar t kan dus gewoon
Ja hoor dat kan! Ik móest en zou wokkels en knakworstjes eten aan het begin van mijn zwangerschap. Ik hield ze niet binnen, maar dat maakte niet uit.
ja kan echt: ik at de 1e 10 weken super veel appels, en rond week 6 en 7 veel lollies.... haha luste geen pasta, rijst/ chinees/ pannenkoeken/ vette hap
Tosti's met veel ketchup, pindakaas & zure haring... Dat waren mijn eerste niet-aan-te-slepen-voedselwaren. Ik had het in het begin niet zo door, maar ik at het in een mate dat ik het nu niet meer eet.
Hai hai, Ik ben nu ruim 15 wkn zwanger en heb sinds het begin al een tic voor pindakaas met suiker, heerlijk op een witte boterham! Sinds vorige week ben ik ook dol op Fanta, lustte ik voorheen niet. Liefs
Haha! Bij mij begon mijn fruit tik meteen vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger ben.. Heerlijk alleen maar fruit eten! jamjam.
Ja hoor! Kan zelfs als je nog niet eens weet dat je zwanger bent. Zo heb ik een week lang chocolate chip cookies gegeten. En na die week was de trek daarin verdwenen (en had ik een reservelaag spek van een kilo of twee op billen en benen). Zure dingen lustte ik eers niet, en nu weer wel. Vifit, cream crackers, tosti's, roggecrackers met geitenkaas, worteltjes, radijsjes, cheeseburgers van de Mac... ik heb er vreselijke trek in gehad en ' is ook allemaal weer overgegaan. Ik heb zelfs weleens verschrikkelijke trek gehad in iets, naar de appie geracet om 't te halen, en het thuis in de prullenbak kunnen gooien, omdat de aanblik me misselijk maakte. Ik laat het maar over me heenkomen. 't extra spek van de koekjes had ik echt wel nodig, want ik was een beetje te mager. En m'n vifittic bleek samen te vallen met de aanmaak van het beenderstelsel van de kleine, dan kun je wel wat extra calcium gebruiken. Die rare lusten die je kunt hebben zijn dus volgens mij niks anders dan dingen die je lijf op dat moment hard nodig heeft.
hey ja hoor, bij mij al bij 7 weken en zoals bij jou past pasta en nog eens pasta maar wel veggie (eet normaal doodgraag vlees, maar nu even niet meer) vanaf 6 weken misselijk bij geur van gehakt, ei en aardappelen (voor ik wist dat ik zwanger was) pas een halve week later wist ik waarom
Ik heb het alleen met nectarines. Die dingen eet ik normaal nooit terwijl ik ze altijd wel lekker heb gevonden, maar nu gaan ze er wel goed in. Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik de hele dag beroerd en misselijk ben en zo'n zachte nectarine is dan echt heerlijk. Verder heb ik helemaal nergens zin in en ben 2,5 kilo al afgevallen. Maarja, dat kan ik gelukkig wel hebben
Ja hoor! Bij mij begon dat ergens vorige week... kotsmisselijk en lust bijna niks, maar ik MOET geitenkaas hebben (met aardbeien, komkommer, mango... ?) en ik eet elke dag heel veel Pringles en ik drink Spa appel. Heel bizar. Juist dingen die ik anders nooit eet, ben nogal een gezondheidsfreak en met chips en prik hoefde je niet bij me aan te komen... het lichaam is een raar ding.
Getver, eet je die dingen dan door elkaar heen? Geitenkaas met aardbeien en komkommer en mango? Ik ben blij dat ik dat allemaal niet heb, hahaha...die combinatie lijkt me echt verschrikkelijk
ik ben al vanaf het begin verslaafd aan junkfood. ik moest voordat ik het wist en de eerste twee weken dat k het wel wist..hotdogs eten vooral die smerige uit de magnetron.. daarna was het friet friet friet .. zoveel mogelijk en nu is het meer de hamburgers van mac en de kipnuggets.. ook eet ik snoep mhhh heerlijk At ik nooitttt!! hield mee van chips.. fruit moet ik mezelf toe dwingen anders eet k het niet.. chocolade mhhhh vooral snicker ijs of brood met chocopasta het was eerst voornamelijk zout nu is het voornamelijk zoet en softijs kan er geen genoeg van krijgen mhhhhhh