Al een paar weken is drinken overdag niet echt leuk meer.Dean kan overdag het geduld niet meer opbrengen om aan de borst te liggen. "s morgens en 's avond vind hij het heerlijk en ligt hij gerust een half uur te drinken en te frummelen aan mama. Net weer, hij gaat constant rechtop zitten, gaat bijten. ik kolf dus maar af en geef het hem uit een fles of beker. Dan drinkt hij het ook in etappes (spelen, kruipen en dan weer een slokje) ik merk alleen dat mijn produktie er van terug loopt. KMisschien is dat ook wel het natturlijke proces van minder drinken? Wat dronken jullie kindjes nog aan melk overdag met 10,5 maand? in ml bedoel ik dan?
Marijn begon rond deze tijd ook zijn intresse te verliezen. Ik kolfde zo'n 120 ml als hij niet dronk uit de borst dat was voor hem genoeg. Hij kreeg twee keer live bv en twee keer 120 ml. Helaas stopte Marijn daarna helemaal. Achteraf denk ik dat ik langer had moeten door zetten maar goed.
Dean drinkt inderdaad ook nog zo'n 200/250 ml overdag en 2 keer live. De ml weet ik door de oppas dagen. Ik kolf overdag op mijn werk maar 1 keer. Dan kolf ik rond de 120/150 ml. Ik kolf dus ook savonds voor het slapen gaan om aan die 200/250 te komen. Overdag kan ik hem dus gewoon aanleggen wanneer ik dat wil maar goed.. hij wil dat dus niet meer. Ik probeer het wel elke dag gewoon.. maar wanneer hij echt niet wil, ga ik kolven. Het moet geen gevecht worden om de borst.
Justin wil overdags ook niet meer Natas. Alleen de eerste voeding en als hij 's avonds/'s nachts wakker word drinkt/sabbelt hij zich weer in slaap in ons bed
Hier ook een eigenwijze maartbaby.... Overdag is het vaak ook drama. Vandaag ook maar aan het kolven gegaan. Hij is superdruk en gaat anders liever spelen, helaas.
Met kolven krijg ik er niet veel meer uit,mischien 60 cc,maar meer zal het ook niet zijn. Justin lust geen andere melk,heb bijna alles uitgeprobeerd Van de friso varianten,nutricia,kruidvat,etos,dikke voeding,soja melk,gewone koemelk,maar nee hoor,hij vind het zo viessss Dus we beginnen met een pyamapapje 's morgens(kant en klaar pakje) Bij het brood eten een beker drinkyogurt Tussendoor verse yogurt En 's avonds als hij naar bed gaat weer een pyamapapje. Zodoende krijgt hij toch zijn zuivel binnen. 's nachts haalt hij de schade weer in en heb nachten er tussen zitten dat hij 5 borstvoedingen pakt