Hoi, Ik ben een beetje met mezelf in dubio of ik moet beginnen met ovulatietesten. We zijn nu 6 maanden bezig om swanger te worden en wil toch wat meer zekerheid of we het wel goed doen. Hebben jullie tips wat de beste ovulatie test is en waar ik deze het beste.goedkoopste kan kopen? Groeten Zwabbertje
wij hebben 2x ovutetsen gebruikt en 2x gelijk zwanger dus ik heb goede ervaringen ermee. Ik gebruikte testen van sensitest.nl vond ze erg fijn maar op zwanger&kids zijn ze nog veel goedkoper en ook goed lees ik hier. Ik wou ze voor volgende maand bestellen maar dat is niet meer nodig
Zeker geen kruidvat eigen merk gebruiken. Die zijn heel vaag. Ik zelf heb een tijdje de hele dure van cleurblue digital gebruikt, werkt eperfect. Maar ja, enomr duur. Het heeft mij geholpen om erachter te komen wanneer mijn vruchtbare periode nou écht is en ik bleek er steeds een paar dagen naast te zitten met de berekeningen. Nu ben ik ermee gestopt, omdat ik door mijn regelmatige cyclus nu wel weet hoe het zit. En na een paar maanden leer je ook de signalen van je lichaam te herkennen. Het heeft me ook geholpen om het allemaal een beetje los te laten. Succes
Ik heb de testen van testpoint gebruikt en gebruik nu die van zwanger&kids. Ik zou zelf in het vervolg weer voor de laatste gaan. Scheelt heel veel geld en is erg duidelijk. Duidelijker dan de Clearblue kan volgens mij niet, maar omdat ik een regelmatige cyclus heb vind ik dat net wat teveel geld. Succes
Meiden, bedankt voor jullie reacties. Ik ga morgen eens rustig op de genoemde sites kijken. Ik heb wel een regelmatige cyclus en wil inderdaad ook niet te veel geld uit geven.
die van zwanger en kids zijn goedkoop en goed. op internet te krijgen op Home - Zwanger & Kids en de dag erna meestal al in huis.
Ook die van sensitest heb je na een dag al in huis. En je kunt er voor kiezen of ze discreet verzonden worden (kan misschien bij andere aanbieders ook maar ik vind het wel een prettige bijkomstigheid) Bij iedere bestelling krijg je een kortingsbon voor je eventuele volgende bestelling. Ik gebruik de dipsticks en ben er erg tevreden over. Ik heb nu een paar testjes van zwanger&kids in huis. Om uit te proberen welke van de 2 ik het fijnste vind.
Ik heb ze via ebay besteld van home health UK. Volgens mij zijn het dezelfde als die van zwanger&kids. Tenminste, op de foto zien ze er hetzelfde uit... Als iemand een verpakking van de zwanger&kids testen wil plaatsen kan ik kijken of ze overeenkomen. Heb er 100 gekocht voor ongeveer 19, maar het duurde wel 2 weken voor ik ze in huis had.
Ik heb nu 25 ovulatietesten en 6 zwangerschapstesten besteld voor 22.23. Ik was de vorige keer alleen al over de 30.00 kwijt voor 7 ovulatietesten van Clear Blue. Wel handig online bestellen. Krijg je ook geen rare opmerkingen als je weer bij de Kruidvat nieuwe koopt .
Ik ben erg blij geweest met ovulatietesten, had een vrij onregelmatige cyclus en met die testen wist ik dus zeker dat we op het juiste moment aan het klussen waren... Heb zelf de testen van zwanger en kids gebruikt. Goedkoop en er goed!
nou mijn mening ik geloof die testen helemaal niet meer op maandag 9 mei test ik positive ovulatie op 10 mei is die weer negatief en tot vandaag 17 mei blijven ze positief ik heb een cyclus van 25 dagen en me laatste oni dag was op 28 april en die testen zijn van sensitest dus ja en ik deed vanmorgen weer ovulatie weer positief en de zw test negatief dus ik weet niet meer wat ik van die testen moet geloven ken iemand me helpen
Nogevengeduld Weet je al of je die van zwangerenkids goed vind? Ik ga er volgende maand mee beginnen ...
nee die ken ik ook niet ik had deze via een vriendin gekregen en heb er eerlijk gezegt ook verder geen verstand van pffffffff iksnap alleen niet dat een test zolang positief ken zijn en niemand ken mij vertellen hoe dat kan het enige wat ik ken vinden is dan dat ik waarschijnlijk zwanger ben maar ja
Ik heb bij mijn bestelling bij Zwanger & Kids een kortingscode gekregen van 5% (geldig tot 1 juli). Wie er belang bij heeft stuur dan even een PB. Wie het eerst komt het eerst maalt .
In een andere topic is er ook een dame met hetzelfde probleem als jij.. Interesse om met haar in contact te komen??
Kijk dan in de volgende topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/258280-lang-vruchtbaar-slijm-237.html Lees dan de posts van Slunea van de afgelopen dagen..
Haii Moontje1974, Welke ovulatietestjes gebruik je ? En gebruik je ze nu voor het eerst ? ... Ik heb ook ervaring met lang positief testen, zoals Blade al zei Ben op onderzoek uitgegaan, en het kan inderdaad zijn dat je zwanger bent, maar het kan ook zijn dat door bijv. stress, je ei niet wilt springen. Je lichaam blijft dan LH aanmaken om het eitje tot springen aan te zetten, en dat kan soms lang duren. Een andere reden kan zijn dat je een dubbele eisprong hebt, en dan dus een dag langer positief test. Ook heb ik begrepen dat TE geconcentreerde urine, donkere strepen kan geven. Het kan dus vanalles zijn! Buiten de ovulatietestjes kan ik je adviseren goed op de signalen van je lichaam te letten.