Hoi, Voor mijn zwangerschap hed ik cup E, nu ik bv geef heb ik een kleine H (!) Wordt dit kleiner als je straks met bv stopt?Vond al eg grote borsten nu helemaal. Durf ook nog niet te gaan sporten, met mijn grote melkborsten . Moet ik ook weer aparte grote sportbh kopen...
Bij mij was dit, na de eerste, wel het geval. Ik ging weer terug naar mijn eigen maat (D ipv F). En sinds de tweede er is, heb ik weer F. Maar ik weet dat dit niet altijd zo is; sommige vrouwen houden er grotere borsten aan over, andere kleiner dan voorheen. Ik heb besloten dat ik toch gewoon nu een sportbeha ga kopen; misschien doe ik daar maar een paar maanden mee, maar zo niks doen bevalt me niet meer.
Hier dan niet hele grote, maar van C naar D gegaan en ze zijn nu wel iets kleiner dan in het begin van bv-periode.
Mijn borsten zijn ook weer terug naar hun oude formaat (van D/E naar flinke E en nu weer terug naar het oude formaat. Jammer, vind ik.
Alleen in het begin vd zwangerschap en net na de bevalling grotere borsten. Nu al tijden dezelfde cupmaat.
Alleen de eerste maanden maar een grotere cup. Na 11 jaar continue borstvoeding rustige D-cup (was F voor ik een kind kreeg).
ik had eerst a, en heb er nu een slappere c voor terug gekregen haha maarja die grotere boobs bij mij is ook weer ten compenstatie van mn buik die er nog zit, en die er nu al helemaal niet meer af zal gaan hahaha
ik ben van C naar D gegaan tijdens zw....heb nu nog steeds een volle D...ben idd benieuwd hoe dit veranderd als ik stop met bv mijn vriendin was van B naar C tijdens zw...maar dat is na 2 mnd bij haar al terug naar B (een volle dan), geeft nu nog steeds bv