's nachts geen getrappel in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nieko, 11 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook weinig beweging 's nachts. Als ik me omdraai of ben wezen plassen en ga liggen voel ik haar even kort, alsof ze ook weer een lekkere lighouding zoekt. Maar dat is alles. Pas als ik 's morgens mijn bed uit kom wordt ze weer druk. Hoop echt dat dit zich na de bevalling doorzet, dat zou wel fijn zijn!

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook. Werd ook niet wakker gehouden en voelde niets 's nachts. Bij de tweede is het nu allemaal al wat "opgerekt" en gevoeliger en nu voel ik het wel heel duidelijk...

3. Daphnegracia

Daphnegracia Actief lid

26 mei 2014
    123
    0
    16
    Als jij slaapt kan de baby toch ook bewegen maar dan zonder dat jij het weet...

Denk dat de ritmes verschillen mijn kleintje beweegt eigenlijk heel verspeid over de dag een paar keer. maar vooral savonds en snachts!

4. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Hier was ons zoontje ook heel rustig in de buik 's nachts en had na de bevalling al vlot een goed dag-nacht ritme. Tuurlijk wordt hij wakker voor de voedingen, maar slaapt erna weer vlot door!
    Hij was trouwens als ik ging liggen in bed even druk (heel gezellig :D) en daarna ging hij ook lekker slapen :) Als ik ging plassen gaf hij soms een kort schepje, maat sliep erna weer door.

nu ik dit opschrijf besef ik dat ik het best wel mis :( Haha! Dus lekker van genieten nog even!

5. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik word er ook niet wakker van maar dat neemt niet weg dat er geen getrappel is. Als mijn man s nachts bij mij komt liggen gaat de baby blijkbaar enorm tekeer maar ik slaap er gewoon door.
    Bij mijn zoon was dit ook zo. Hij heeft 12 weken gewacht om door te slapen

Deel Deze Pagina