Baby 11 maanden...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daan22, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Mijn dochter is 11 maanden en tijgert de hele kamer door, kruipt niet op knietjes, alleen gaat ze nog niet zelf zitten, trekt zich zelf nog niet op tot staan, als ik haar bijv aan de tafel neer zet vind ze het 1 min erg leuk, daarna gaat ze heel hard huilen, als ze staat in bed vind ze het wel erg leuk... Moet ik me hier zorgen over maken of is ze gewoon een laat bloeier?

Vorig weekend heeft ze koorts gehad en na de koorts kreeg ze vlekjes op haar gezicht en buik, dit is beide nu allemaal weg, wel is ze erg mopperig en huilt veel. Eet een stuk slechter en wil juist vaker slapen, soms met huilen maar soms valt ze ook meteen in slaap....
    Wat zou dit zijn?

Iemand tips?

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.475
    3.932
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje doet precies hetzelfde, behalve dat staan in bed of staand neerzetten (dat doe ik niet) en ik heb nog geen seconde gedacht dat ik me zorgen moet maken. Hij gaat dat vanzelf allemaal een keer doen.

Tja en dat slapen, niet willen eten, etc. is gewoon een fase lijkt mij. Hier kan zoontje ook om de zoveel dagen als een blad aan de boom draaien en ineens weinig slapen, veel eten en vice versa.

No worries!

3. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Hoi, ik zou me geen zorgen maken om haar ontwikkeling hoor. Elk kindje doet het op haar/zijn eigen tempo. Ze is nu nog niet op een leeftijd dat je je zorgen hoeft te maken.

Dat wat je omschrijft, eerst koorts en daarna vlekjes lijkt op de zesde ziekte. Heeft onze zoon toevallig afgelopen week gehad. Alleen zitten de vlekjes meestal niet in het gezicht maar alleen op de romp. Als ze met name genoeg drinkt, minimaal de helft van wat ze normaal drinkt) hoef je niets te doen. Laat haar maar gewoon lekker slapen. En als ze geen koorts heeft en verder wel alert dan komt het wel Goes. Bij twijfel altijd hap bellen

4. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Njh ben zelf ook niet van het staand neer zetten hoor, maar zodra ik haar oppak strekt ze haar benen en pakt ze de rand van het bed, dus dacht even kijken wat ze doet, en dit doet ze eigenlijk elke keer na het middag slaapje,

Jaa ik dacht er zelf ook aan, vond de vlekjes in gezicht ook opmerkelijk, maar dat waren er echt veel... Drinken deed ze heel goed, ze spuugde eerder heel erg en nu juist helemaal niet, en na de koorts ook niet meer, lijkt ineens weg te zijn het spugen, dus ze geniet nu ook echt van water en diksap....

5. Senna84

Senna84 Actief lid

11 jan 2012
    443
    0
    0
    idd 6de ziekte.

voor de rest moest ik er wel een beetje om lachen. Zorgen maken is een beetje overdreven en een laatbloeier zou ik het ook niet noemen. Ze doet het keurig "op schema"

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

5e of 6e ziekte

en verder is ze niet enorm vlot maar ik zou haar ook geen laatbloeier willen noemen op dit moment.
    Komt vast vanzelf goed.

7. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik weet het! Hebben neefjes/ nichtje in zelfde week geboren, en die gaan zelf zitten, kruipen, staan....

Dan de vraag doet jou dochter het nog niet gek.... Maakt je toch onzeker

8. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Onze zoon is net een maandje jonger en kruipt ook niet. Tijgert wel super snel de kamer door. Gaat heel soms een paar pasjes op z'n knieƫn maar laat zich dan ook gewoon weer op z'n buik zakken. Hij gaat ook niet uit zichzelf zitten. Sinds een paar weken trekt hij zichzelf wel op aan de tafel, bank etc. maar verder herken ik me in je verhaal. Probeer je niet te druk te maken, ieder kindje doet het op zijn/haar eigen tempo.

Deel Deze Pagina