Ons zoontje word binnenkort 1jr en we twijfelen tussen de fp autogarage of de vtech toet toet autogarage. We neigen naar die laatste, maar met de fp autogarage kun je naast fp auto's ook er met gewone auto's meespelen we weten niet of dat met die van vtech ook kan of alleen met vtech auto's. Waar hebben jullie voor gekozen, waarom en hoe is het bevallen?
Ik ken de fp garage niet maar de toet toet garage is een groot succes bij mijn zoontje, die heeft hem ook voor zijn eerste verjaardag gehad. Er zitten leuke liedjes en geluidjes bij (die je ook uit kunt zetten haha) en volgens mij ook met andere autootjes te gebruiken, maar misschien doen dan niet alle geluidjes het.
Mijn zoontje heeft de toet toet garage, helemaal geweldig!! Ondertussen ook al aardig uitgebreid met auto's en de brandweer kazerne. Hij speelt er steeds meer mee, is bijna 1,5jr. Muziekjes zijn leuk (behalve als de batterijen op zijn, dan blijft ie maar doorgaan ) aanrader dus!
Hier ook de toet toet garage, en is een groot succes. Het leukste is de vtech auto's omdat die nog extra geluid kunnen maken op bepaalde plekken opde garage, maar zoon lief gebruikt ook willekeurig andere autos bij deze garage. Hij is lekker stevig, die kleine vent zit er zelfs soms op, en dat is geen probleem.
Bedankt voor jullie reacties denk dat het de toet toet autogarage word vindt die er ook leuker uit zien.
Ik heb de fp garage. Voor mij hoeven al die geluidjes niet zo. Er zit bij die garage ook een auto die geluid maakt als je het poppetje erin doet maar die gaat dus ook geluid maken als je er op duwt. Laat zoonlief jou net elke keer dat poppetje vsstpakken als hij gaat rijden met die auto ...... Hij rijdt er ook met andere auto's overheen: hoet of metaal. Geen probleem gaat allemaal prima.