'S nachts in eigen kamertje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meis28, 18 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Hier precies hetzelfde met 4.5 week brullen toen ik hem terug legde. In zijn ledikant ginf die gelijk beter slapen.
    Heb nu met 7.5 maand nog steeds een camera met beeld naast me bed staan

2. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ja, dat kan maar ik vind mijn bed uiteindelijk toch het comfortabelst. Toch fijn als je daarna lekker tegen elkaar aan in slaap kan vallen. Lukt niet in de douche of op het aanrecht. 😜 Wat een praatjes 's morgens zo vroeg!

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik had het er ook moeilijker mee dan zij.
    Ik had eerst haar wiegje in haar ledikant staan, op dezelfde plek in haar kamertje dus..
    Wieg werd te klein..ik zag er als een berg tegenop haar in dat grote bed te leggen, dat zou ze vast vreselijk vinden, geen veilige randen meer...

Ze ging direct met haar armpjes horizontaal liggen en was in no time vertrokken, en ik maar appelig kijken...

4. enerisab

enerisab Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    0
    Hier na 3 weken A in zijn eigen ledikantje gedaan. Ik sliep op zijn geluidjes en dat gaf mij onrust en vermoeidheid. Mijn man wilde niet dat A aldoor tussen ons in kwam, omdat ik ook niet vast of goed sliep met die kleine in mijn armen. Een oververmoeide mamma heeft ons doen zorgen dat A ook in de nachten in zijn eigen kamertje ging. De eerste nacht was het wennen, maar nu met de babyphoon slaapt hij van 23u tot 6:30 door. En wij dus ook.... Bijkomende voordeel onze rode kater die wist niet hoe snel hij weer op het voeten einde moest gaan liggen. Want met A in de wieg was onze kater buiten gesloten van de slaapkamer. :)

5. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha nee dat gaat moeilijk. Wij hebben een middenweg met een luchtbed op zolder;)

6. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Onze uk wilde na 6 weken niet meer in zijn wieg slapen en sliep overdag in zijn ledikant wel dus wieg op onze kamer verwisseld voor ledikant. Nu ruim 5,5 maand en hij slaapt heerlijk op onze kamer erbij.

Ik vind het erg prettig en eigenlijk noodzaak voor mijn eigen slaap dat hij bij ons slaap. Geef bv en hij komt zeker nog 1x per nacht. Als ik echt op zou moeten staan om te voeden slaap ik niet meer in. Nu hoef ik mn warme bed niet uit, kwestie van rechtop zitten, hem opvissen en met ogen dicht voeden. Verder altijd vroege voeding om h6-6u (wekker ivm werk) maar in het weekend komt hij dan lekker tussen ons in om verder te slapen.

Ik vind het zelf ook gewoon fijn om hem nabijheid te kunnen bieden en snel te kunnen reageren als er iets is. Persoonlijk vind ik ze nog zo klein om alleen te slapen, maar snap dat mensen een andere mening hebben of last kunnen hebben van de geluidjes.

En vrijen? Wij hebben een logeerkamer op zolder, prima plekje!

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hier wil ik hem minstens totdat hij 6 maanden oud is naast me hebben, ik heb gewoon een goedkoop wat kleiner ledikantje gekocht voor op onze slaapkamer, daar past hij nog wel een paar maanden in.
    We gaan altijd samen naar bed, hij slaapt in de box tot de laatste fles, ik val pas in slaap als hij rustig slaapt wat meestal zoiets 15-20 minuten duurt en sta in de ochtend op zodra hij begint te huilen, dus tussen 06:30-08:30 (is nog erg wisselend).
    Ik werk niet (ben 100% afgekeurd) dus ik pas me helemaal aan hem aan.

Overdag leg ik hem wel in zijn ledikant op zijn slaapkamer en soms slaapt hij uren en soms niet, is ook nog erg wisselend.
    Ik volg hem overal in en zie elke dag wel hoe het loopt.

Je moet gewoon doen wat je zelf fijn vindt, als je hem op zijn kamertje wilt laten slapen dan moet je dat gewoon doen.

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Aan de een kant vind ik het fijn om hem snachts te horen, maar het houdt me soms ook wakker, en aangezien ik een paar dagen per week werk is dat wel wat minder.. Zit gewoon heel erg in dubio :) maar als ik echt merk dat de wieg te klein wordt, dan moet het wel, haha.. Want ben eigenlijk niet van plan zijn ledikant naar onze kamer over te zetten. Gelukkig is zijn slaapkamertje pal naast de onze dus met deuren open kan ik denk ik het meeste nog wel horen

9. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Nou ik heb de stap genomen haha, eergisteren in z'n eigen bedje gelegd na de voeding rond 20:30. Klokje rond geslapen tot 07:30 en heb m niet gehoord! Vannacht heeft ie ook weer heerlijk geslapen. Wel heel raar nu zo ineens niet meer bij ons op de kamer, staat die lege wagenbak daar :( maar we slapen er uiteindelijk denk ik allemaal beter door

10. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Wat goed !
    Hier moet dat moment ook ooit nog komen.... Au...
    Punt is ze slaapt Super door en slaapt heel erg stil. Eigenlijk nog geen reden om haar op de kamer te hebben liggen dus. Maar ooit zal het toch moeten. Ze kan er niet blijven tot ze 18 is tenslotte

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hihi nee inderdaad.. Ik vond het ook extra moeilijk want waar ik woon zijn de mensen het heel erg gewend om met baby op eigen kamer te slapen of zelfs in bed.. dus die helpen je wat dat betreft ook niet echt de stap te nemen! Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb want het gaat super en ik slaap ook wel wat beter eigenlijk. Al vind ik het soms nog wel een zielig idee ofzo..! Maar beter nu, nu heeft hij het niet echt door

Deel Deze Pagina