Gisterenavond heeft mijn dochter van 10 weken haar laatste voeding (0.00 uur) overgeslagen en werd ze om 06.00 uur wakker. Is dit normaal? Haar voedingstijden zijn gewoonlijk (ongeveer) als volgt: 07.00 uur 10.00 uur 15.00 uur 18.00 uur 21.00 uur 00.00 uur Groetjes, Maite
Hoi Vraagje overal zit 3 uur tussen behave die van 10 en 15.. is dit met een reden? Mijn zoontje meld zich om de 3 a 3 en half uur en dan geef ik hem gewoon en snachts slaapt hij ook zo 6 a 7 uur door.. Volgens mij geeft het niks als hij een voeding overslaat. BV is toch een beetje op verzoek, (ook al heb je al een beetje een ritme) en als hij echt honger heeft komt hij vanzelf.. Groetjess Danielle
Mijn zoontje komt overdag meestal om de 2 tot 3 uur en 's nachts slaapt hij iets langer en komt hij meestal om de 4 tot 5 uur.
Hoi, Thirza slaapt hier door van 10 tot 6-7, sinds ik sinds gisteravond haar om 10 uur even wakker maak voor een avondvoeding. Als ik haar niet wakker maak, slaapt ze van 7 tot 4-5. Overdag voed ik op verzoek en betekent dit dat ze zich zo om de 2-3 uur meldt. De afgelopen dagen zagen er zo uit: Zondag: 05.00 08.00 13.00 (we waren in de kerk en ze was om 11 uur in de draagzak in slaap gevallen, anders had ze zich waarschijnlijk eerder gemeld) 15.00 17.00 18.00 22.00 Maandag: 6.30 9.00 11.30 14.00 17.00 18.00 Ik ga haar zo ook even weer wakker maken en dan verwacht ik haar dus weer rond een uurtje of 6-7. Tja, als ze in staat is zichzelf te melden, ga ik haar niet wakker maken hoor! Ik zie hier dat ze dus 's ochtends even wat vaker achter elkaar pakt en dat 's avonds ook weer doet... Blijkbaar pakt ze 's avonds wat reserve voor de nacht. Vind ik helemaal prima, ('t Is alleen een beetje lastig met eten koken: dat moet manlief dus nog doen als ie uit z'n werk komt...
@Rozemarijke: Ik zie dat Thirza nog wel 6-7 voedingen pakt dan. Romy had er gisteren maar 5, vandaar dat ik me een beetje zorgen maakte. Ik voed Romy ook op verzoek en in de ochtenduren zit er vaak iets langer tussen, maar ze drinkt ook langer dan. Ik zal er maar vanuit gaan dat ze voldoende binnenkrijgt. Plasluiers heeft ze in ieder geval voldoende.