Ladies, van Z8 vond/vind ik de jogginbroekjes voor meiden altijd zo stoer! Mijn dochtertje had ze als baby in verschillende soorten en maten.. Nu zag ik ook een leuke op de website, maar heb vergeleken bij vorig jaar een issue.. Welke schoenen doe je daar onder? Het moet natuurlijk wel een broekje zijn dat ook naar buiten toe gedragen moet kunnen worden.. Maar laarsjes is geen gezicht denk ik? En sneakers vind ik dan misschien weer een beetje cheap kijken? Ik weet het echt niet.. Tips? Ideetjes?
Doe leuke gympjes of sneakers. voor het 'cheape' idee denk ik dat het helpt als je niet voor witte Nikes gaat.. maar bv zwart of een fel kleurtje?
Laarsjes sowieso niet. Persoonlijk zou ik een joggingbroek ook alleen voor thuis doen, maar anders inderdaad stoere, kleurrijke sneakers er onder
Mijn dochter heeft ook wel eens een joggingsbroekje aan, op zaterdag ofzo. Zara heeft hele leuke van aparte stof en die zien er echt niet cheap uit. Ze draagt er sneakertjes onder, allstars of gympjes van de Zara ook. Lekker comfortabel!
Sneakers zou ik doen, hier ook een dochter die wel eens een stoere jogging draagt (gewoon van een mooie stof) met Nike Air Max eronder. Je moet er van houden hoor, ik vind ze super stoer voor een meisje. Ze zijn wel aan de prijs
Thanks voor jullie tips! Ze heeft lage all stars.. maar die passen er niet echt onder.. Fel roze/coraal en de jogginbroek is donkerblauw met goud.. Ach weer een goed excuus voor nieuwe sneakers
Ik ben gek op joggingbroekjes, zeker nu de kleine man probeert te gaan kruipen. Dat zachte spul zit toch heerlijk? Ook op de creche is het handig met aan en uit trekken. Waarom dan alleen in het weekend? Of is het meer het issue of het wel kan voor een meisje? Ik vind het belangrijk dat onze kleine man er leuk uitziet, maar het moet ook wel lekker zitten hoor.
Neem aan dat dit voor een aantal reacties hierboven bedoeld is? Want mijn dochtertje krijgt ook gerust een joggingbroekje aan doordeweeks hoor.. Maar natuurlijk wel een modieuze en leuk gecombineerd Overigens nu ze loopt kies ik wel eerder voor een skinny of leuk jurkje.. Maar vind zeker dat bij die kleintjes een joggingbroekje moet kunnen
Hier heeft ze die broek ook en hoer veeel schoenen divers en geen enige past daag behalve slippers havanianas haha Waroom? Omdat het model erg wijd is en stof is erg dik is. Ze draagt het ook thuis. Ook hier sinds 11mnd loopt ze kies ik joggings broek z8 en zara enkel voor thuis. Skinny broek ook niet want ze wil overal klimmen etc en dat belemmert en ik ben van mening dat kind moet veel kunnen als die wil. Ze is ook niet dun kindje hier dus skiny staat super mooi maar erg onhandig. Legging z8 vind ik super heb echt in elk maat stuk of 4 hihi...
Kan ook prima hoor! Maar mijn dochter is 2 en die gaat elke ochtend naar een peuterspeelzaaltje en dan vind ik een joggingsbroekje gewoon niet zo leuk, liever een skinny of een jurkje, of stoere legging. Thuis en in het weekend vind ik het prima. Mijn zoontje van 10 maanden heeft trouwens bijna alleen maar joggingbroeken hoor, voor die leeftijd heerlijk met al dat kruipen!
Waarom niet met laarsjes? Kan prima! Doe het bij mijn oudste ook vaak, zijn dan wel niet van die ouderwetse jogging broekjes... Maar dat is die van z8 ook niet...
Zit zeker lekker. Maar dan doe ik haar liever een legging aan, zit net zo lekker en staat net iets anders haha. Op het kdv draagt ze ook comfort kleding hoor, heb ook een stoer mooi jogging broekje, maar doe het niet aan als we bijv. ergens heen gaan. Maar dat is persoonlijk.
Er zijn nu wel sweatbroekjes ('lowpants') te koop die naar mijn idee ook prima voor gewoon kunnen. De oudste heeft er voor de winter voor het eerst een, ze gaat er gewoon sneakers (van Hip) onder dragen.