(Bijna) de oude dochter weer terug jippie!!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ellen291982, Feb 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

pffff volgens mij is het echt de 8 maanden sprong (geweest). heel slecht slapen. (dat is toch weer lastig als ze eerst doorsliep en nu weer meerdere keren wakker), ze was wel vrolijk, maar toch anders, wat minder uitbundig. Vaker huilen om de kleinste dingen en ook wel vaak moe maar toch niet goed gaan slapen. Ook tussen de middag sliep ze korter.

Maar nu meiden...jippie! merkte het vandaag dat de oude Emma toch echt weer (bijna) terug is. Ze is ubervrolijk:D, slaapt sinds 2 nachten weer veel beter (gister doorgeslapen, vannacht 1x om 23.00 wakker maar kon ook heel goed komen door onze ketel die weleens piept haha) en ze brabbelt opeens veel meer. Het is nu meer een onverstaanbaar verhaaltje haha;)
    Emma haar linkerarmpje niet kan gebruiken door zenuwaandoening. haar eerste beweging was al te zien en nu word haar armpje ook sterker. ze kan hem weer over haar zij heen tillen als ze op haar zij rolt en rolt ook op die zij. Ook kon ze op haar buik rondjes draaien en nu gaat ze nog sneller en zelfs iets vooruit (minimaal maar o zo blij). Je krijgt weer een schitternede lach van haar en ze is gewoon weer heel makkelijk. Wat heerlijk dit zeg! Ik hoop dat het einde van de sprong nu er echt is!

meer meiden waarvan hun zoon/dochter net de sprong hebben gehad en ook hun oude vertrouwde;) baby terughebben??

2. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Oooh lekker he? :D ik vind het altijd heerlijk dat ze zichzelf weer worden na een sprong! dan is mijn zoon altijd heel vrolijk en slaapt weer goed e.d. Heerlijk is dat!!! En we kunnen weer normaal boodschappen halen zonder de nodige driftbuien haha ;)

3. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Wat fijn voor je dat je dochtertje weer lekker slaapt en vrolijk is! :) Ryan zit nu middenin de 6-maanden sprong dus slaapt ook heel slecht s'nachts op dit moment. Hopelijk wordt het gauw weer beter.

4. Ellen291982

@annetske ja echt heerlijk haha! De eerdere sprongen waren veel minder heftig ook. Dit was dus echt even iets nieuws haha!
    Wat heerlijk dat jullie weer gewoon boodschappen kunnen doen. jammer dat ze niet snappen nog dat als ze geen driftbuien zouden hebben jullie weer veel eerder thuis zouden zijn haha!!!

@sjanienu1 ik hoop voor je dat Ryan snel beter slaapt. Is vermoeiend he! Sliep hij al door voor de sprong?

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ja hij heeft altijd mooi doorgeslapen, tot 3 weken geleden.
    Hij is ook verkouden op dit moment en heeft erg last van zijn doorkomende tandjes, dus dat zal ook wel met elkaar in verband staan. Je probeert een hoop dingen zodat hij s'nachts weer lekker kan slapen. Heb al verschillende soorten pap geprobeerd voor in zijn laatste fles s'avonds. Want tja mischien had hij wel gewoon honger s'nachts. Maja hij heeft altijd doorgeslapen op melk met rijstebloem dus tja. Gebruik nu Nutrilon Goede Nacht, dat is opvolgmelk speciaal voor de nacht en heb ook een pyjamapapje gebruikt maar zonder resulaat. Vanavond ga ik Nutrilon Goede Nacht + rijstebloem proberen. Eens kijken of dat effect heeft. Je moet toch wat.
    Maar wel frustrerend als hij altijd mooi heeft doorgeslapen en nu niet meer. Dat breekt je wel op, zeker als je de volgende dag nog moet werken. Maja hopelijk komt gauw zijn tandje door, is hij van zijn verkoudheid af en is hij door het sprongetje heen.

6. Ellen291982

dat maakte het voor ons in idergwval wel moeilijker. omdat ze lekker doorsliep en dan opeens niet meer. Ja je probeert alles. De gekste dingen. zo was het dat ze gister doorsliep en ze was in bad geweest, ga je denken dat het daarnaan ligt. dat ze door die lavendelbadje moeer was;). Ja kan zeker aan liggen als ze tandjes krijgen. kunnen ze veel last van hebben. Heel veel succes nog! Hopelijk voelt hij zich snel weer fit, waardoor jullie je ook weer fit voelen.

7. Popsel

Popsel Actief lid

Jun 24, 2007
    281
    0
    0
    Fijn zeg! Klinkt goed en een fijn vooruitzicht dat het weer allemaal goed gaat komen :)
    Hoop ik: ik zit hier ook met een meidje net in de sprong denk ik. (8 mnd en 1 week)
    In de nacht wakker en overdag huilerig, wil het liefst de hele dag door mij gedragen worden en wil het liefste zitten. Ik wil ook dat ze ligt maar dat is met veel commentaar.

Maar als ik je berichtje lees denk ik: alles komt goed :)

Gr.

8. Ellen291982

op het moment dat je erin zit denk je echt hoe lang zal het duren? Dat is denk ik ook een van de moeilijkste dingen: hoelang duurt het? Maar jouw dochter is dus ook aan het spoken? Kan heel goed de 8 maanden sprong zijn.
    Toch fijn om te weten dat er echt een einde aan komt en dat je dan weer heerlijk je oude vertrouwde kindje terughebt:)

Share This Page