kan je lichaam je zo voor de gek houden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jolavis, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolavis

jolavis Lid

15 mei 2012
    6
    0
    0
    administratief
    apeldoorn
    Kan je lichaam je zo voor de gek houden? of praat ik het mezelf aan,

Ik zal bij het begin beginnen,

Mijn periode is cyclus is normaal 27 dagen. Volgens de berekeningen lag mijn vruchtbare periode tussen 8 en 14 mei met de eisprong op 13 mei. Nu hebben wij op 9 mei gevreeën.
    Nu voel ik vanaf eigenlijk 11 mei me al misselijke en sinds 13 mei nu steken rechts in mijn onderbuik en soms links. Tevens nog steeds erg misselijk, wel met vlagen maar misselijk. en erg moe de laatste 2 dagen en afgelopen 2 nachten zeer slecht geslapen. schrik midden in de nacht wakker en kan dan niet meer slapen (weet niet of dit erbij hoort maar is wel gek)

Het misselijk zijn heb ik eerder gevoeld maar deze steken in mijn onderbuik en lies zijn wel zo heftig op dit moment. Tevens is zitten ook niet echt fijn op dit moment het versterkt de misselijkheid.

Tevens zijn mijn borsten meer gevoeliger (niet pijnlijk) dan anders

Wij proberen inmiddels vanaf december 2010 zwanger te worden. helaas tot op heden niet gelukt.

Moet nog tot 27 mei wachten om te testen of het echt zo is wat ik voel maar ben er zo onzeker over,

Kan je lichaam je zo voor de gek houden of is het inderdaad raak dit keer......

Wat is jullie mening?

2. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    niet vervelend bedoeld maar misschien schijnzwanger?
    misschien ben je er teveel mee bezig, je kan niks anders als afwachten.

ik hoop voor je dat het raak is maar hou je er niet teveel aan vast

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja dat kan. Ik voelde iedere maand van alles en zelfs mijn beha's pasten dan niet meer. Toen ik zwanger was had ik juist nergens last van. Dus het zegt gewoon niks.

Als je al zolang bezig bent kun je naar de ha hè, of heb je dat al gedaan?

Deel Deze Pagina