s nachts laten huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sahmeran, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    KLinkt mij ook als honger. Hoe laat krijgt ze de laatste fles 's avonds? Anders is tot 5:00 uur best nog netjes voor een kindje van amper 3 maanden. Kyra kreeg tot die tijd ook gewoon nog een fles als ze rond die tijd kwam. Ineens sliep ze door en dat doet ze nu nog, maar toen was ze er zelf klaar voor.

Als die van jou nog komt rond die tijd, zou ik toch eens proberen of ze misschien niet wat wil drinken ;)

2. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    ik snap je verhaal eerlijk gezegd niet helemaal, maar ik zou denken honger of koud, maar meestal is het zo dat als ze wakker worden van de koud ze naar een kwartiertje wakker zijn uiteindelijk ook wel honger gaan krijgen. gwoon lekker voeden kun je daarna weer lekker je bed in kruipen.
    als ze inderdaad honderd keer dat speentje weer uitspuigd is dat volgens mij ook niet helemaal wat ze wil, toch?. hoelaat krijgt ze trouwens `s avonds haar laatste voeding?

groetjes joyce

3. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    volgens mij wil ze gewoon lekker bij jou zijn. of heeft ze honger..
    13x in een uur huilen dat zegt toch al dat het niet om de speen gaat?

4. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    of je kleintje heeft honger of ze wil gewoon lekker bij je zijn.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Bedacht me later trouwens, 13x in 1 uur, dat is nog minder dan 5 minuten tussen elke keer :$.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Klinkt als honger, met een speentje kun je ze even neppen, maar als ze echt honger heeft, kun je beter gewoon voeding geven. Ze is ook nog zo jong, wie weet heeft ze gewoon een groeispurtje en wat meer voeding nodig.
    Ik zou het gewoon eens uitproberen, even lekker een flesje geven en kijken hoe het dan gaat. Volgens mij hebben jullie als dat het probleem is, allebei meer rust dan dat je er tig keer uit moet om een speentje in de mond te doen.

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik zou ook gewoon een fles maken en kijken wat ze ervan drinkt.
    Al gaat er maar 50 cc in en slaapt ze daarna gewoon tot een uur of 8 dan ben je toch klaar.
    Beter dan 13 keer in 1 uur eruit gaan om een speen te geven.

Deel Deze Pagina