Ik doe het alleen als ik het vermoeden heb dat hij gepoept heeft, anders laat ik het, dan slaap hij ook weer sneller in. Andes wordt hij veel te wakker en gaat onze nachtrust er ook aan....
Als ik het niet verschoon 's nachts, heeft haar luier de volgende ochtend doorgelekt! Super zware luier Dus vindt het echt zielig als ik 't niet verschoon.
Ik deed het in eerste instantie wel altijd, maar toen ik steeds bijna droge luiers aantrof ben ik er een tijdje mee gestopt. Toen Joey wat ouder werd (hij krijgt nu nog steeds een fles om 23:00 met zijn 7,5 maand) ben ik hem wel weer gaan verschonen ervoor, omdat hij nu steeds overvolle plasluiers heeft, ja en die kan ik niet laten zitten hoor een hele nacht Ik zou gewoon even checken (deed ik ook), even voelen of ie nat is of dat het meevalt en het daar vanaf laten hangen Maar Joey heeft er nooit last van gehad hoor, van dat verschonen
Precies! Ik verschoon Jim altijd ná de voeding dus ook 's nachts,want doe ik het ervoor dan is ie ná de fles vol,haha!
ik verschoon 's nachts ook. ze poept meestal alleen 's nachts en dan na de 23 uur voeding een keer en na de 4 uur voeding een keer, dat kan een luier niet aan en ze wordt er wakker van
Wij doen het niet want ze wordt er te wakker van en slaapt daarna wat minder makkelijk weer in. En de luier kan het goed aan hoor als je een keer niet verschoond. Als ze gepoept heeft doen we het wel, maar dat ruik je ook goed dus...
ik doe het wel.. eerst krijgt ze één borst daarna schone luier en dan de andere borst.. het moet ook wel want ze poept wat af! en stinken haha
bij Terence ligt t eraan of hij lang moet wachten tot papa t flesje klaar heeft. dan verschoon ik hem , maar hij kan ook weer klaar wakker worden van het verschonen (koude doekjes), beter kun je eerst voelen voordat je gaat verschonen anders, is het moeilijker voor de kleine om in slaap te vallen. tip: Kruidvat heeft ook olie doekjes, veel warmer en zachter. alleen als meeneem verpakking dus ze hebben het niet in grote verpakking, jammer genoeg.
ik heb noa altijd verschoond 's nachts als ze voor een voeding kwam.. toen ze doorsliep.. ging ik haar niet wakker maken om haar te verschonen, maar als ik merkte dat ze had gepoept dan maakte ik haat wel wakker, maar vaak werd ze daar zelf wakker van... nu niet meer.. ze poept standaard wanneer ze wakker wordt ... en heb dan alleen een volle plasluier.. opzich niet erg..
Als kailynn ineens komt in de nacht verschoon ik haar niet want als ze door slaapt verschoon je haar ook niet en hier word ze alleen maar heel wakker van.