Sinds vanmorgen geeft Daan echt heel zijn voeding terug. Hij ligt echt nog kokhals bewegingen te maken als na mijn idee zijn maag weer leeg is. Hij heeft nog geen fatsoenlijke plasluier gehad sinds eigelijk gisterenavond. zijn luiers was wel nat vanmorgen maar niet zo vol als normaal. Nu moet ik om 1600 bij de HA zijn maar ik maak me echt giga veel zorgen. WAt zou er aan de hand zijn met me ventje? Wie herkent dit en wat hebben ze er bij jou baby / dreumis aan gedaan.
Er heerst weer het eea aan virussen. Het is al een gerusstelling dat hij nog wel plasluiers heeft, ookal zijn ze niet zo goed gevult. Is Daan verder levendig, alert etc? Succes vanmiddag bij je HA
Sinds een zondag slaapt hij voornamelijk een hele dag of licht zomaar wat te jengelen. Je merkt gewoon dat hij niet lekker in zijn vel zit want lachen dat is er gewoon niet meer bij
Sorry dat was niet zo handig omschreven van me. Met eea bedoel ik inderdaad een en ander waarmee ik wil aangeven dat er weer diverse virussen in omloop zijn, verkoudheid, griep etc.. Is Daan verkouden? Koortsig? Heeft hij verder nog ergens zichtbaar last van? Lotte wilde nog wel eens voeding teruggeven wanneer haar neusje erg verstopt zat of wanneer ze weer een oorontsteking had. Slapen is goed, alleen moet hij wanneer hij wakker is wel alert zijn en bewust van zijn omgeving..
Hij heeft koorts. En hij wilt alleen maar slapen slapen en nog eens slapen de 10 min die hij wakker is is hij wel allert maar is dan ook wel aan het jengelen. Ik heb vanmorgen om 1100 een luier aan gegeven en als er 1 druppeltje in zit is het veel. Ik hou hem maar aan zodat de huiasrts ziet heowei hij heeft geplast.
Als daan morgen nog geen 100 gram heeft geplast word hij opgenomen. anders zijn ze bang dat hij zichzelf aan het vergiftigen is. hij heeft wat gehad waardoor hij weer zou moeten eten en we hebben een soort pap achige voeding gehad wat makkelijk in de maag blijft zitten. Dus hopen dat hij goed gaat plassen
We komen net terug uit het ziekenhuis. Ze hebben een echo gemaakt en krijgen morgen daar de uitsalg van. gelukkig konden ze zo snel niet iets bijzonders zien waar we ons ongerust over hoeven te maken. zolang Daan blijf "kwijlen" is het goed stopt dit dan moeten we gelijk naar het ziekenhuis en word hij zo ie zo opgenomen.
heel veel sterkte.......hoop dat hij er snel overheen is en dat hij alles weer heel snel gaat doen.....
Uit de echo is niks gebleken en uit zijn bloeduitslag ook niet. We moeten vandaag weer op 2 uur bij de huisarts zijn en ze gaan dan kijken wat het wel kan zijn. Zal wel weer ziekenhuis worden denk ik vandaag of morgen.
Daan is gisteren met spoed opgenomen in het ziekenhuis. we weten nog niet wat er precies aan de hand is. Hij is per direct op andere voeding gezet omdat ze dnken dat hij allergies is voor heel veel verschillende dingen. Ik hou jullie op de hoogte.