Zoontje lijkt niet lekker te kunnen liggen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Merell90, 8 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merell90

Merell90 Bekend lid

30 jul 2015
    995
    227
    43
    Vrouw
    Sinds een paar nachten lijkt het alsof ons zoontje van 5 maanden op een gegeven moment niet meer lekker kan liggen in z'n bedje. Hij ligt sinds 1,5 maand op z'n zij of buik. Hij gaat wel net z'n 5e sprong in, die erom bekend staat dat ze slechter slapen, maar misschien heeft iemand tips?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Heeft hij niet gewoon honger?

3. Merell90

Merell90 Bekend lid

30 jul 2015
    995
    227
    43
    Vrouw
    Nee, want vannacht net na de fles wilde hij ook alleen maar bij mij zijn. Vanalles geprobeerd, uiteindelijk samen in slaap gevallen. Ik denk dat het komt door z'n sprongetje en misschien beginnende tandjes. Hopelijk zijn we er snel weer door :confused:

4. Neilia

Neilia Niet meer actief

Mijn zoon ging vanaf die periode op zijn rug slapen.
    Daarvoor was hij een echte buikslaper.
    Poging waard ;)

Merell90 vindt dit leuk.
  5. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Dit was hier precies zo! De eerste maanden sliep ze alleen maar op d'r buik. Opeens was ze er klaar mee, kostte wel iets meer moeite, maar uiteindelijk sliep ze dus weer op d'r rug.

Merell90 vindt dit leuk.
  6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Bij 5mnd waren t hier de eerste tandjes (achteraf gezien) was al een tijdje rommelig en gedonder en ineens hadden we 2 witte glimmers onderin met 5,5 mnd. Ooooooh vandaar die mama kleefbui.

Ben dr zoveel mogelijk maar in meegegaan. Mamakleverij als ze zo klein zijn heeft altijd wel een reden.

Ze is nu 2,5 en sinds deze week huilt ze ineens als we haar wegbrengen naar kdv. Geeen idee, heeft ze werkelijk nooit gehad. Waar ik ben moet zij wezen, duikt zowat in me als t ff kan. Alleen op wc is ook voorbij, heb nu een kind op schoot...zucht. Gaat aaaaallemaal voorbij, maar waarom???? Geen idee! Denk dat ze nu een ander beeld van de wereld heeft ofzo. Maar mooiere kant ervan ik krijg aaaaaaaaalle knuffels en kusjes, wordt meegetrokken om samen te spelen of ik moet op de bank gaan zitten dat ze tegen me aan kan kruipen want t is me wel een slijmbal hoor.

Merell90 vindt dit leuk.
  7. Merell90

Merell90 Bekend lid

30 jul 2015
    995
    227
    43
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties. Ik vermoed dat het meerdere dingen zijn. Denk ook tandjes inderdaad, ik zie een wit puntje, maar kan ook talgkliertjes zijn. En denk ook dat rugslapen hem beter gaat helpen.

Het mamakleven geef ik inderdaad ook aan toe. Ze zijn maar 1 keer zo klein, en als ze er behoefte aan hebben, zullen ze het wel nodig hebben. Gelukkig vindt ie het heerlijk in de draagdoek hihi

Afgelopen nacht heeft hij goed geslapen in z'n eigen bedje. Fingers crossed voor komende nacht :thumup:

Deel Deze Pagina