steken...auw auw

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jojo82, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Misschien heel stomme vraag hoor, maar zit hier op de bank met een kruik op mijn buik, want heb heel veels teken, vooral rechts.....heb op moeheid na geen last van kwaaltjes en die kwam vanmiddag in 1 keer opzetten........

Moet ik me druk gaan maken of is dit bandenpijn? Vind het allemaal beetje engig en ben erg onzeker (3 mk's gehad). Morgen een echo en afspraak emt de gyn, maar zouden jullie eerder bellen?

Liefs

2. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey Jojo,

Ik had dat ook en ben toen naar de spoed gereden omdat ik de pijn niet kon harden.
    Daar wist men te vertellen dat het mijn darmen waren, die plaats moeten maken voor het baby'tje, waardoor je stoelgang niet meer voor 100% goed door kan... en ja, dat kan soms heel pijnlijk zijn.
    Ik heb toen paracetamol gekregen tegen de pijn en na een half uurtje was ik verlost van pijn.
    Dus zolang je geen bloedverlies hebt en de pijn niet heftiger wordt, zou ik me geen zorgen maken...

Groetjes,
    Nanske

3. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    heb het ook een dagje gehad.. maar ik moest toen op een gegeven moment naar de WC en ja hoor.. waren mijn darmen die blijkbaar erg in paniek waren!

succes!

4. KristaB

KristaB Actief lid

27 jan 2009
    475
    0
    0
    Den Haag
    Ja Jojo dat heb ik ook! Het lijkt in de verste verte niet op darmpijn en heb het ook geregeld. Het lijkt bij mij meer op heftige menstruatie. Ik was in het begin ook onzeker erover, maar nu heb ik het zo vaak dat het denk ik komt omdat je baarmoeder zo hard moet groeien!

5. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Hier hetzelfde! Was vandaag nog bij de gyn en heb het ff gevraagd. Ze zei inderdaad ook bijv. darmen of bandenpijn. Aan je baarmoeder schijnen heeeeeeeeel veel spieren te zitten die allemaal mee moeten werken...dus auw auw auw ;)

Groetjes Marieke

6. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Dankjulliewel lieverds.....gerustgesteld en nu geen pijn meer, af en toe een steekje, maar niet zo erg als vanmiddag.....

Op naar de echo morgen!

Liefs

Deel Deze Pagina