Bloedverlies met 5 weken

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kat14, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kat14

Kat14 Lid

21 dec 2012
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Goedenavond allemaal,

Ben nieuw hier op het forum en wil graag mijn verhaal kwijt. Na bijna een jaar proberen kwam ik er 9 dec. achter dat ik zwanger ben. Ik en mijn man waren echt zo blij toen ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen had. Daarna nog twee positieve testen. Dit blije gevoel heeft helaas maar een week en 1 dag geduurd. Heb afgelopen maandag avond een bloeding gekregen, deze heeft tot woensdag avond geduurd. Ook rood bloed met wat donkerbruine stukjes(stolsels????) erin. Later werd het bruin. Die zelfde avond nog naar de gyn geweest om een inwendige echo te laten maken. Ze kon nog niet echt wat zien, alleen een zwart vlekje in de baarmoeder. Kon helaas niets zeggen, het is 50/50. Over iets meer dan een week weer een echo. Ga echt kapot van onzekerheid. Ben zo verdrietig. We moeten dus alle feestdagen in onzekerheid zitten:(. Heb trouwens ook geen kwaaltjes, alleen best moe. Heeft iemand van jullie ook zoiets meegemaakt?

2. Kat14

Kat14 Lid

21 dec 2012
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Sorry, zie nu net dat ik niet echt bij het juiste onderwerp zit. X

3. jupke

jupke Niet meer actief

Wat erg voor je meid. Ik kan je onzekerheid helaas niet wegnemen. Ik heb ook weinig klachten maar dat zegt niet altijd iets.

Ik zal voor je duimen!

4. Kat14

Kat14 Lid

21 dec 2012
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Dank je Jupke! Ach het helpt soms alleen al door van je af te schrijven. X

5. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik heb in begin ook niet echt last van kwaaltjes gehad.
    Wel shit he dat jullie nu nog zolang moeten wachten!
    Veel sterkte!

6. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk, ben bang dat het misschien niet goed is, tenminste bij mij was het ook een zwart vlekje afgelopen mei, was uiteindelijk een miskraam. Maar dat is bij iedereen anders

7. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Hey, ik dacht: "laat ik je verhaal anders hier maar even lezen". Je had ook al gereageerd op een ander topic waarin ik had geschreven:)

Wat naar!! Wij hadden een beetje hetzelfde. Wij waren sinds maart bezig om zwanger te raken en we zaten uiteindelijk ook een week op het wachtbankje.. :( Echt verschrikkelijk vond ik dat, ik wist nog liever zeker dat het niet goed zat dan die onzekerheid. En dan hebben jullie ook nog eens de pech dat het midden in de feestdagen valt.. :(

Wij hadden een echo bij 8 week en hoorden toen dat het vruchtje te klein was en het hartje niet snel genoeg klopte (door ovulatietesten wist ik hoe oud het moest zijn, maar het was 1,5 week te klein..). Dus we moesten een week later terug komen toen en hoorden toen dat het hartje niet meer klopte. Ik was toen bijna opgelucht, heel apart.

Natuurlijk hoop ik voo jullie dat het wel goed zit! Ik heb alleen geen ervaring met zwarte vlekjes tijdens een echo, dus daar kan ik je helaas niet meer over vertellen..

Sterkte de komende week jullie beiden..

8. Kat14

Kat14 Lid

21 dec 2012
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Dank je Linnepinne, Snap wat je bedoeld, het is die onzekerheid! Dat je het niet weet. Hoop ook dat het goed komt maar heb er een hard hoofd in. Denk ook dat je zoiets voelt. Met het zwarte vlekje bedoelde ik het vruchtzakje. X

9. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Ik hoop het ook oprecht voor jullie! Sterkte deze week meid!

xx

Deel Deze Pagina