Hallo dames, Ik ben nu 5 weken zwanger van de 3de en pas geen een broek meer!! Ze zeggen wel dat je het beter gaat zijn als je al zwanger bent geweest, maar toch niet zo snel?! Nu d8 ik eerst het zijn mijn darmen en dat zal natuurlijk ook wel een beetje zo zijn, maar het wordt niet minder als ik naar de wc geweest ben ofzo. Als ik op mijn rug lig is mijn buik gewoon plat behalve onder bij mijn schaambeen daar zit echt al een bolling!!! Vrouwen die dit ook gehad hebben?? Heb nu voor thuis mijn positiebroeken weer te voorschijn gehaald, maar vind het te voorbarig deze al in het openbaar te dragen... We proberen het nog even stil te houden tot de eerste echo op 3 januari... groetjes Marianne
Ik ben afgelopen januari onverwacht zwanger geraakt van de derde (helaas niet goed afgelopen),maar ik had ook met 6 weken al een positiebroek aan hoor. Het zijn wel vooral je darmen in dit prille stadium die zorgen voor een dikke buik. Maar omdat je lijf weet wat er staat te gebeuren... zakken spontaan je buikspieren uit bij een volgende zwangerschap. Enne gefeliciteerd!
Het kan ook zijn dat je darmen bezig zijn, dat het over een weekje of 2 weer afzakt.. Dit had ik namelijk wel!
Hier ook een buikje hoor en m'n broeken zitten echt strak voor m'n gevoel. Gooi vaak aan het einde van de middag mijn knoop al los.. Dat gaat nog wat worden?!
Hier ook hoor! Vandaag 8 weken en al 2 weken positiebroek aan. Tja, ben al misselijk genoeg dus op een strakke broek zit ik echt niet op te wachten.
Gelukkig ben ik niet de enigste!! Klinkt miss stom maar aan de ene kant wel fijn dat die buik al op gaat zetten heb ik iig het idee dat er ook echt wat gebeurt daarbinnen...
Ik had ook bij 5 weken al een enorme buik, komt echt vd darmen. Kan zelfs over een paar weken iets minder worden. Wil gelukkig niet zeggen dat je ook echt een enorme buik gaat krijgen...
Herken het helemaal. Ik ben nu zwanger van onze 2e spruit (3e zwangerschap) nu bijna 5 weken. En nu al zit mijn broek strakker. Ik heb altijd al een vrij dikke buik, maar kan mijn buik nu haast niet meer inhouden. We willen het nog niet tegen anderen zeggen, kan niet wachten tot het moment dat iedereen het weet en ik me niet meer hoef te schamen voor mijn buik!
Hier mogelinog 1 heb gisteren al 2 x de vraag gehad of ik weer zwanger was pff ben nu pas rond de 4 weekjes. echt niet normaal bij mijn eerste kindje had ik aan het eind van de zwangerschap dezelfde broek aan als ik nu heb en nu doet deze zeer omdst hij strak zit. toen geen last van.