Even een nieuwsgierige vraag van een opruim-freak ! Tot nu toe past Julie's speelgoed nog in de la van de box, er liggen wat dingetjes in de box zelf en er zitten een paar knuffels in het houten poppenwagentje wat er naast staat. Plus de babygym, die gewoon in de kamer ligt. Nu ben ik een beetje een opruimerig tiep. Ik zit me nu al druk te maken hoe ik straks haar speelgoed een beetje ordelijk kan opbergen! Vooral nu ze met Sinterklaas enzo wat dingen erbij gaat krijgen. Hoe bergen jullie het speelgoed op? Liefst een beetje op een "mooie manier", zodat mijn woonkamer er na het spelen ook nog mooi uitziet... Ik zat al te denken aan zo'n grote houten dekenkist voor achter in de kamer. Maar worden die nog verkocht, en bestaan die ook in het wit? Of heeft iemand een ander opruim-idee?
Hier ook een opruimfreak.... Ik heb een hekel aan rondslingerend speelgoed, als Charlotte naar bed is tenminste. Ik heb 2 mooie rieten, vierkante manden gekocht (met klepdeksel) en daar ga ik alles in doen. Er liggen 2 kussentjes bovenop dus het ziet er eigenlijk uit alsof het een zitje is. Alles opgeruimd en mama blij
Ik heb 2 grote manden in de woonkamer staan... Zodra ze naar bed is savonds is het hup speelgoed erin en klaar ... Maar voor nu is het lastiger haha er staat meer naast dan dat erin zit Loopwagen, driewieler en noem maar op haha
wij hebben een grote speelgoedkist gekocht waar alles ingaat... meestal haal ik er een paar dingen uit en wissel het zo af en toe wat af... en savonds als ze op bed ligt gaat alles er weer in...
Ik heb zo'n 4 vakken kast (vierkant) van de Ikea. Daar heb ik 2 deurtjes in en 2 van die stoffen 'manden'. Zo kan ik alles er makkelijk in gooien en Thom kan het er zelf ook uithalen.
wij ook de trofastkast van ikea. echt handig, allemaal bakken erin. Heb nu een systeem: 1 bak met boeken, 1 met puzzels (doet ze nog niks mee, maar goed) 3 bakken met normaal speelgoed die rouleren en 1 bak met primo. naast de kast staat nog een bak met duplo, een met primo en 1 met kidknexx. Ik heb regelmatig ouders kids over de vloer en dan hebben die ook wat te spelen he.
Wij hebben een trapkast in de woonkamer. Daar heb ik een grote mand in staan met (groot) speelgoed erin. De kleine dingetjes gooi ik 's avonds gewoon in de box.
Bij Ikea hebben ze ook een heel leuk bankje met een klep! Die vind ik zo leuk: IKEA | Babyverzorging en commodes | Opbergmeubels | HEMNES | Bank met bergruimte
Hier staat een grote dekenkist die vol zit met speelgoed.. Wat er niet in past wordt boven bewaard en zo wisselen we af en toe af..
Ik heb een hemnes kast van ikea met deur en lade. In die kast heb ik 6 bakken staan en nog 1 plank voor groter spul. In de lade liggen nu nog de luiers, later kunnen daar mooi de knutselspullen in. Ik haat het om speelgoed in het zicht te hebben en zo is t dus deurtjes dicht en je ziet niks meer. Boven hebben we zo een zelfde kast en de bakken van beneden en boven rouleren regelmatig voor de afwiiseling
ik deed vroeger wel 6 keer per dag opruimen nu maar 1 keer en gooi het gewoon in een kist, straks in ons nieuwe huis wil ik ook een mooie kast dus ik let hier even op