Heel erg herkenbaar! Bij mij onstond het in juni.. Ik was 1 november uitgerekend. Steunkousen gedragen, kruik tegen me kuiten, kussen onder me benen.. Zeep in bed waarvan gezegd werd dat t zou helpen.. Zalf gesmeerd. Medicijnen.. Inmiddels is de kleine 6 maanden en nog geen enkele verbetering! Ik heb ook echt de tranen ervan in me ogen staan en helaas weet de huisarts er ook geen raad meer mee. Ik kan niet langer dan 4 minuten fietsen en staan is ook erg pijnlijk maar ik heb toch echt geen keus! Moet elke dag op me benen staan! Sorry niet erg positief maar wilde ff laten weten hoe enorm herkenbaar dit is!
Oh dat is best heftig.. Ik hoop dat het snel beter zal gaan met je! Ik hoop echt dat dit bij mij een zwangerschapskwaal is en dat het na de bevalling ook voorbij is.. Heel veel sterkte iig.. Bij mij doen de magnesiumtabletten nog niet veel.. Helaas
Wat ontzettend vervelend voor je.. Heb het hier gelukkig maar een paar keer gehad. Ik heb wel eens gelezen dat het ook wel wil helpen om bananen te eten.. Dat heb ik toen ook gedaan en het was bij mij ook wel over toen.. Maar aangezien ik het duidelijk niet zo erg had als jij.. Misschien helpt het! Veel sterkte ermee!