's nachts niet willen slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daphne, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Mitchell sliep de eerste tijd bijna constant, maar was voornamelijk 's nachts wakker. Nu is hij overdag veel wakker (bijvoorbeeld gisteren van 10 uur tot 3 uur. Maar nog steeds bestaat het probleem van 's nachts wakker zijn. Hij blijft dan huilen tot je hem bij je neemt. Ik vind hem overigens te klein om te laten huilen. Doordat ik laatst alleen thuis was en moest douchen en opruimen heeft hij 20 minuten gehuild. Het stopt dus niet na verloop van tijd. Wie heeft een tip?

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Wanneer doe jij hem in bad als ik vragen mag?

Giovanna vond het in het begin ook heel leuk om s'nachts wakker te zijn en te huilen als ik haar neerlegde. Toen hebben we haar iedere keer s'avonds het bad in gedaan en naar een week kreeg ze het door! En 2 weken later sliep ze helemaal door :)

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Idd misschien helpt dat, ook hele jonge baby's hebben snel een ritueel door, als je ELKE keer na het badderen hem in bed legt om te slapen krijgt hij het misschien door hoe de vork in de steel zit ;)

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Van in bad gaan wordt hij altijd helemaal wakker, dus dat doe ik 's ochtends (juist omdat ik hem dan wakker moet houden). Ik heb wel een avondritueel. Zijn laatste fles voor de nacht krijgt hij altijd boven, bij het schemerlampje, in stilte. Verder krijgt hij ook nog een muziekje als ik hem in bedje leg.

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lastig hoor. Lynn was de 1e weken ook veel 's nachts en 's avonds wakker. Een speentje hielp hier goed, het bood haar troost. Ik liet haar wel huilen maar 5 a 10 minuten was voor mij de max

Verder probeer ik haar te troosten terwijl zij gewoon in bed ligt. Ik zit er dan gewoon naast en wrijf over haar buikje. Als ze echt overstuur is, haal ik haar uit bed en troost ik haar op de slaapkamer. We hebben de regel hier dat ze niet mee naar beneden mag, dit biedt ons duidelijkheid.
    We hebben de 1e weken veel boven doorgebracht, maar nu slaapt ze goed ('s avonds en 's nachts dan, overdag niet)

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Speen werkt hier dus niet. Troosten terwijl hij in bed ligt ook niet, heb ik ook geprobeerd. Goede regel, niet naar beneden, maar soms moet een van ons ook slapen. Mijn vriend is van 6 tot half 6 van huis en moet een stuk rijden. Als hij dus echt blijft huilen ga ik toch met hem naar beneden. Dan wel weer bij een schemerlampje.

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hier sinds een paar dagen ook een wakkere meneer savonds. en huilen wanneer die in bed ligt. ik denk dat die ook te veel prikkels krijgt beneden, dus probeer hem niet zo lang meer beneden te houden.
    het is een beetje een ritme vinden.

Deel Deze Pagina