Mijn kleine man poept sinds een paar maanden zo'n 6x op een dag. Normaal poept hij 1x per 2 dagen ofzo! Verder is hij tevreden en vrolijk wat kan dit zijn?
Op 12 weken zijn de darmen volledig ontwikkeld dus misschien dat? Zolang je kindje goed groeit en genoeg aankomt is er niks aan de hand
Zou me er niet druk om maken... Alles kan bij bv dochterlief heeft bij de gastouder weleens 8 poepbroeken op een ochtend gemaakt, moest wel buikgriep zijn volgens schoonmama, maar ze was er totaal niet ziek bij dus daar geloof ik niet zo in. Ze poept altijd wel 3-4 keer per dag overigens, en heeft toch wel gemiddeld dagelijks (de ene dag niet, de andere dag misschien wel 3x) een explosie waar geen luier tegenop kan
Ja is ook zo, alles kan bij bv. Maar toch ik vond het zo raar want normaal poept hij nooit zoveel maar goed. Kan het ook te maken hebben met doorkomende tandjes oid want hij kwijlt al heel veel en bijt ook op alles wat bij zijn mond in de buurt komt... (behalve de borst)
Dat kwijlen is normaal en hoeft helemaal niet te duiden op tandjes.Onze dochter van net 3 mnd kwijlt ook als een tierelier en toevallig gisteren op Cb gevraagd en wordt veroorzaakt doordat de speekselklieren rond deze periode gaan functioneren. Onze dochter poept ook maar 1x per 4 dagen en een aantal weken geleden poepte ze ook in ene keer meerdere malen per dag en het rook enorm zurig en met heel veel slijm.Bij haar kwam het wschl door een verkoudheidsvirus.Nu poept ze gewoon weer als vanouds. Je moet er wel op letten dat er geen bloed in de ontlasting zit want dan moet je even bellen met de dokter want dan kan het op kweek worden gezet.Zolang je kindje niet ziek oid is dan zou ik me er geen zorgen over maken.