Gisteren gevlogen vanaf Schiphol. Ik was één van de mensen die vond dat 2u vantevoren ruim voldoende was... Ik vlieg ieder jaar wel een paar keer maar t afgelopen jaar toevallig niet. We hadden om 5.35u een vlucht met Transavia. Het was NET op tijd, maar mijn kind had niet in zijn broek moeten poepen ofzo... 3.15 parkeren (offsite) enige problemen dus vertraagd daar weg. 3.45 aankomst in vertrekhal in de rij. 4.20 aan de beurt om koffers in te leveren, hier hebben we ruim een half uur aan de balie gestaan omdat mevrouw nieuw was en allemaal dingen verkeerd deed (we scoorden wel in alle categorieën, hele zware koffers, odd sized luggage, buggy, medische handbagage en bagage zonder handvat), ik snap ook niet dat we met zo'n kar naar een nieuwe medewerker worden gestuurd). 4.55 snel door de security check... Ahum.... Geen rij maar wel gedoe, alles moet los door de scanner tot en met je oplader en telefoon aan toe.. duurde relatief wel lang omdat alles moest worden nagekeken 5.10 ondanks dat ik weer een "moeilijk geval" ben (ik en bepaalde apparatuur mogen niet door de scanner) door alles heen. Gelukkig geen gate ver weg, maar er was helaas geen tijd meer voor een schone luier, snel doorlopen 5.20 we waren de laatsten die boardden. De boarding sloot om 5.20. 5.30 we zitten. Fijne stoelen en ruimte boven de stoelen genoeg voor koffertjes. Dat wel. Maargeen tijd meer om flesje met drinken voor mijn zoontje uit het koffertje te pakken omdat we al riemen vast moesten hebben. Nog wel geprobeerd maar werd streng toegesproken... De rij bij de incheckbalie van Transavia groeide nog gigantisch, na onze aankomst daar om 3.45u, dus 5min later hadden we hetzelfde verhaal niet meer gered.