Hallo, Laatst een kritter peuterbedje van ikea gekocht! hartstikke leuk natuurlijk maar kwam er achter dat de maten wat anders zijn dan bij de leenbakker enzo Wat kan ik nu het beste voor dekbed kopen? bij de ikea? dan moet je ook overtrekjes van de ikea gebruiken. heb dr al 2 maar dat maakt niet uit. en hebben ze daar speciaal dekbedjes voor peuters? Of kan ik even zo goed een dekbed bij de leenbakker kopen. is dit dan niet te groot voor dit bedje? heb dan wel meer keus in overtrekjes Wat zouden jullie doen of wat hebben jullie gedaan? Alvast bedankt!
Wij hebben ook het Kritter bedje gekocht. En Fenna slaapt onder een 'gewoon' dekbed. Ik heb het te veel aan dekbed onder het matrasje gelegd. Dus je zou gewoon naar leenbakker kunnen gaan hoor.
ik weet dat de leenbakker dus speciale kinderdekbedden hebben. deze zijn minder zwaar ofzo. dat vind ik sowiezo wel een fijn idee. maar de maat is natuurlijk groter dan die van de ikea. aan het voeteneind kun je idd het meer onder het matras doen. maar is het aan de zijkant niet te lang dan? En hoeslakentjes kun je die ook alleen maar bij ikea halen? of zijn er meer winkels met die maat? of doe je er een normaal formaat omheen?
Is dat een meegroeibedje? Ik heb de minnen van de ikea op de kleinste stand en heb daar en peuterdekbedje van de hema in. De peuterhoeslakens van de hema passen daar ook prima omheen.
nee het is geen mee groei bedje! het is het kritter bedje van de ikea. ik twijfel zo wat ik nou moet kopen.
ik heb van mijn moeder peuterdekbedje gekregen, ze slaapt nu nog gewoon in haar ledikant(ook ikea dan met 1 spijlen zijde eruit) maar pers vind ik het dekbedje niet echt heel groot, ik weet niet wat nou de maten zijn van een gewoon peuterdekbedje, maar zou dan eerder voor een gewone kiezen (al is die van ikea wel fijn)