Toch wel erg spannend!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door PrettyMuffin, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Hi dames,

Ik durf eigenlijk niks te posten om het lot niet te tarten, maar ben ook wel erg benieuwd wat jullie hiervan denken.
    8 Feb heb ik een laparoscopie gehad en die week daarna zou ik m'n eisprong moeten hebben op donderdag (dag 13). Eisprong heb ik alleen helemaal niet gevoeld en omdat mijn cyclus super regelmatig is, begin ik altijd pas met tempen na de eisprong om te kijken wat er gebeurd rond m'n NOD.
    Eisprong dus niet gevoel en zaterdag had ik pas witverlies, maar ook niet hetzelfde als normaal.

Nou zou ik dus als m'n ei op tijd is geweest vandaag ongesteld moeten zijn geworden, maar helemaal niks! En m'n temp is naar mijn idee alleen maar aan het stijgen.

Ik weet dat het uiteindelijk gewoon afwachten is, maar wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Net even ziekenhuis gebeld om zeker te weten of HSG/kijkoperatie invloed kan hebben op je cyclus..kan dus helemaal niet. Wat betekend dat m'n ei gewoon woensdag of donderdag (dag 12 of 13) is geweest..

Nu ben ik dus giga zenuwachtig..

3. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    euhhhh.... ik zou gewoon testen! Dan weet je het zeker.
    Tenminste als je banner klopt..

4. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Haha ja ik weet het, durf alleen niet zo goed. Heb al zoveel testen gedaan en zo vaak dat ik dan de volgende dag ongesteld werd..
    Bah!

5. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik herken het hoor!
    Ik test alleen bijna nooit, maar als ik dan een dag overtijd ben krijg ik het niet uit mijn hoofd.
    Maar als jouw verhaal klopt zit je nu op 15 DPO en dat is best ver.
    Wel is je temperatuurkaartje wat onduidelijk omdat er zoveel meetmomenten missen.

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Wanneer daalt je temp normaal gesproken bij je ongi? Ervoor, tijdens, of erna?

Misschien morgen nog je temp afwachten en dan overmorgen testen?

7. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Kaartje is inderdaad erg onduidelijk, maar mijn temp doet eigenlijk elke cyclus heel netjes hetzelfde. Vandaar dat ik alleen nog maar temp vanaf een week voor NOD, de rest weet ik toch wel :)

@Evelien, temp daalt altijd al vanaf 3 dagen voor NOD, eerst naar 36.7 dan 36.6, 36.5 en op m'n NOD 36.4..

Opzich is er wel goede hoop, maar ik ben zo bang dat ik weer negatief ga testen :(

Deel Deze Pagina