stel als we bij vrienden zijn, met bv. kerst/ oud op nieuw en ons meisje slaapt lekker in de kinderwagen, en we gaan om een uur of 2.00 weer naar huis. leggen jullie dan de kinders gewoon over in bed, worden ze dan niet wakker, geven jullie dan nog een flesje? gaan binnenkort voor het eerst echt weg en willen haar gewoon meenemen, maar nu slaapt ze steeds vaker door na de fles van 23.00. en om nu steeds voor die tijd naar huis te moeten is toch ook wel jammer. hoe doen jullie dat?
gewoon in bed. neem ook wel eens alvast een pyamatje mee en trok dat alvast aan. en dan overleggen in bed viel yuri niet meer echt lekker in slaap gaf ik ehm nog wel een 60 ml flesje.
Ik ga dan meestal wel rond 23 uur naar huis, dus dan krijgt ze een flesje (kleintej hoor) en dan in dr ledikant. Ik kan het wel laat maken, maar zij komt evengoed vroeg, dus daar hebik alleen mezelf mee
Ik kon mijn zoontje altijd weer gewoon in bed leggen. Maar dat is een keer uitproberen, lukt het nietm inderdaad even een flesje melk en dan komt het waarschijnlijk wel goed.
haha bij ons wil dat dus totaal niet. Wakker is wakker. We moeten dan echt haar een tijdje laten spelen tot ze weer tekenen van vermoeidheid laat zien. Dan krijgt ze een flesje en gaat ze naar bed. We hebben haar ook weleens om 23:00 nog in bad gedaan... Maar zo te lezen is Ymke daarin een uitzondering!
Zo was het hier tot een aantal maanden terug ook. Nu kan ik hem gewoon in bed leggen en gaat hij weer slapen zonder mopperen.
kijk dat zijn fijne berichten om te lezen! en ze moet er toch aan wennen dus we gaan het met de kerstdagen gewoon proberen, en wil het niet lukken, dan zijn we toch vrij dus kunnen we de dag erna wel weer bijtanken
Hier gaat Joey uit de travelcot, met slaapzak en pyama aan de auto in( na zijn papfles om half 8 kleden we hem om). Als we thuis komen gaat hij hop zo zijn bedje in en slaapt daar verder. in de auto is hij gewoon wakker