haaai meiden even een vraagje, mijn zoontje slaapt al maanden prima door, maar afgelopen week heeft hij een nacht ontzettend gehuild......zijn speen wilde hij ook niet in hebben. en hij heeft al dagen verschrikkelijke stink luiers......men , en vandaag had ie zo'n beetje alle! luiers ontlasting. hij heeft nog nooit zere billen gehad, maar omdat hij nu zoveel poept en het van andere samenstelling is, zijn zelfs zijn billen wat stuk..... zooooooo zielig...mag er eigenlijk niet aankomen....... hij kauwt ook veel op zijn speen en vingers. het lijkt mij alsof er tandjes anderweg zijn..... maar ik zie dus helemaal niets...... hoelang kan dat dan duren? is dat binnen een aantal dagen ? of zijn het meer weken? hoop dat jullie me kunnen helpen groetjes Lievebeestje
hoi... wat vervelend dat je zoontje er zo'n last van heeft, het klinkt mij idd ook als het doorbreken van tandjes... mijn dochtertje wilde ook vanaf de doorbraak van de 1ste 2 ondertandjes de speen niet meer, ze was toen ruim 5 mnd en we hebben de speen toen ook maar direct opgeborgen, ze heeft er nooit meer behoefte aan gehad... Ik vond het doorbreken van de tandjes best lang duren, ik zag al 2 weken een wit streepje op de plek waar de tandjes moesten komen en ook voelde een week voor het doorbreken het tandvlees wat verdikt. Ik ben toen begonnen met het geven van chamodent druppels, dat zijn natuurlijke druppels van VSM, werkt hier prima! Inmiddels heeft ze 6 tandjes en volgens mij is er de afgelopen dagen weer iets aan de gang... dus ook hier zijn we weer aan 't druppelen... Misschien kun je ook zo'n bijtring voor in de koelkast voor hem kopen? Succes!
en hij heeft al dagen verschrikkelijke stink luiers......men , en vandaag had ie zo'n beetje alle! luiers ontlasting. hij heeft nog nooit zere billen gehad, maar omdat hij nu zoveel poept en het van andere samenstelling is, zijn zelfs zijn billen wat stuk..... zooooooo zielig...mag er eigenlijk niet aankomen....... hij kauwt ook veel op zijn speen en vingers. het lijkt mij alsof er tandjes anderweg zijn Zo is het hier ook precies, elke luier ontlasting, en stinken pfffffffff en s nachts huilen in zn slaap en hij kwijlt echt onwijs erg, en echt alles gaat in zn mond. En hij heeft ook luiers dan zit er bijna niks in de luier maar alles op de rug.
Demi kauwt nu ook veel op (bij voorkeur) mijn vingers en kwijlt veel. De osteopaat weer mij er van de week op dat je witte streepjes ziet op de plaats waar de voorste ondertanden moeten doorkomen. Luiers beginnen steeds meer te stinken. Dus volgens mij is mijn meisje er erg vroeg bij (is net 3 maanden)
hoi, ja hoor dat lijkt mega veel op tandjes, toen bij ons de eerste tand doorkwam had ze dit ook, die vieze luiers hebben ongeveer een dag of vier a vijf geduurd daarna werden ze weer minder en toen zag ik een tandje. Nu net weer vier dagen van megavieze vele luiers gehad, wat je zegt bij elke verschoonbeurt een vieze luier en ja hoor voor het eerst ook de billen kapot, en wat zag ik in haar mond een wit streepje naast haar eerste tand. sinds gisteren maar twee luiers gehad gelukkig dan hebben de billen weer wat tijd om te herstellen! Henriette
Hier verschilde het heel erg per tand. Soms merkten we helemaal niks. Andere keren was het een week tot anderhalf drama. Vaak eindigde dat met 2 nachten vaak wakker zijn. En dan waren de tandjes/kiesjes door. Daarna trok alles dan weer bij.
ons meisje had het ook erg vroeg, die witte streepjes waar je het over hebt(ze had het bovenin en ook onderin), maar ze zijn wel weer weggegaan en gisteren kwam haar 1e tandje door.
Zooooo, herkenbaar! Het klinkt inderdaad als tandjes. Onze kleine bijt als je er niet op let zelfs op het meubilair. hahaha. En dan die luiers. Stinken! Maar denk maar zo het word beter. En voor zijn billen wat hier goed werkt is zink spray. Dat hoef je niet te smeren en de ontlasting gaat dan ook niet zo vast zitten. Bij de Schlekker kun je ook olie billen doekjes halen en ik heb het idee dat dat ook een beetje helpt met de uitslag voorkomen. Omdat je dan schoonmaakt en zijn billen gelijk smeert. Wat hier trouwens ook een beetje helpt is een broodkorst geven van oud brood.(onze knul wil geen bijtring . zit ook geen smaak aan ja!)Want hij krijgt op het moment zijn kiezen en met broodkorst komt hij lekker achterin. Ik weet niet hoe oud je mannetje is maar mischien dat dat helpt. sucses meid,