Lieve dames Onze dochter is nu 14 weekjes, helaas is bij de bevalling erbse parese ontstaan .. haar rechter armpje was met de geboorte hrlemaal lam, kon echt helemaal niets!.. na heel wat onderzoeken en ellende is besloten dat ze toch geopereerd moet worden, nu is begin Mei de operatie gepland in Leiden. we vinden dit vreselijk spannend en eng!.. we weten dat ze daarna in een schelp moet. Zijn er hier misschien meiden die ervaring hebben met het omgaan met de achelp de verzoring en tijdsduur hiervan? En misschien ervaringen met verder herstel? Kan jullie kindje goed bewegen of veel beperking? Na de operatie nog vele keren terug naar ziekenhuis of dat toch niet? Wie kan / wil ons wat meer info geven ?? Super super bedankt!!
Mijn man heeft een erbse parese. Hij is ook in leiden geopereerd. Wat wil je wete ? Dan vraag ik het hem (aantal dingen weet ik zelf natuurlijk ook) hij is in totaal 2x geopereerd. En kan nu zijn hand niet boven zijn hoofs krijgen maar hij is er heel handig mee en de operatietechnieken zijn sinds zijn operaties natuurlijk verbeterd
Hoihoi lief van je dat ik vragen mag stellen! En wat bervelend zeg dat je man dat heeft! Pff lijkt me soms best hinderlijk!, maar uiteraard leer je er vanzelf mee omgaan en de "trucjes", maar ben eigenlijk meer benieuwd hoe dat gaat met ons meisje straks operatie en daarna en herstel enz.. Maar wel fijn dat het mocht dankje wel!..
Ik wil je heel graag informatie geven. Zie je topic nu pas Ik ga er van het weekend even voor zitten en dan pb ik je. Ik weet precies hoe je je nu voelt meid. Sterkte!
Heej Ellen, wij zitten hele tijd te zoeken naar hoe dat zit met het schelpje, weet jij hoelang ze daarin moet Liggen?? Dat is nergenst bekend, ziekenhuis weet dat misschien wel maar dacht jij weet dat dan ook vast wel, bel anders maandag het ziekenhuis eventjes.. Dankje wel!!!! X