Weet iemand toevallig hoe de kleding en met name de shirtjes van simply colors vallen? Ik heb een paar polo-tjes van rainbowbabies en ik vind de shirtjes een beetje klein vallen. Als jullie het weten hoor ik het graag!
Simply colors valt ruim vind ik. Maar dat is fijner dan aan de kleine kant. Dan rol je de mouwtjes op.
Het valt redelijk ruim. Mijn dochter heeft nu maat 62 en het shirtje van Simply in maat 62/68 zit nog best ruim maar ze kan het goed aan.
Best groot ja! Hier past de kleine nu echt met gemak in maatje 74/80, terwijl andere merken in die maat al wat krap worden... Groetjes Six
vallen idd vrij ruim, het is de moeite waard dat je iets besteld vind ik, goede kwaliteit en mooie prijs.
ruim hoor mijn zoontje kreeg bij geboorte een naam-t shirt maatje 62/68 hij heeft nu 74/80 maar dat t-shirt kan hij nog steeds aan over een romper met lange mouwen
pinquin, ik heb een polo lange mouw ervan mt 86/92. helaas nog veels te groot. Voor zn eerste verjaardag gekregen, denk dat ie hem pas met zn 2e verjaardag aan kan!
Het schijnt dat sommige artikelen klein vallen. Je zou eens door hun gastenboek moeten wandelen, daar kun je dat soort dingen vinden. Ik heb ook gezien dat ze nu een matentabel hebben met de afmetingen per artikel in lengte en breedte, in cm. Kun je vergelijken met een van je eigen kleertjes wat goed zit of het dan past.
het truitje valt ruim maar idd de trui met muts die vind ik krap de armen zijn erg lang maar kan je omslaan maar het buik gedeelte is erg krap en ik vond het moeilijk zijn truitje aan te krijgen verder vindt ik het mooi spul
Ik heb een t-shirt met lange mouwen en die valt ruim! Ben ik overigens wel blij om, want de kwaliteit is super! Dus kan ie wat langer aan. Groetjes, Ellis