Welke kleren?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Welke kleren doen jullie de kleine met dit weer aan?
    Ons dochter is nu bijna 8 weken en gisteren had ik gewoon lekker een zomer's pakje aan ..... zonder sokken.
    Toen kwam ik mijn schoonmoeder tegen en die zij dat het nou weer niet zo warm was om haar zo te kleden?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ook geen sokken hier hoor.

Een luchtig broekje en luchtig shirt. Wel met lange mouwen. En een rompertje met spagetti bandjes, lief! :p

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Tegen mij is (meerdere malen) gezegd dat je je kindje hetzelfde moet kleden als jezelf. Nu is Mitchell nogal warmbloedig en met dit weer zweet hij zich het apezuur met een lange broek aan. Als ik hem uit de MC haal, is zijn ruggetje helemaal nat. Als haar nekje gewoon lekker behagelijk warm aan voelt, gewoon doen hoor!

4. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Met dit warme weer laat ik Noa slapen in haar romper met korte mouwen en een lakentje eroverheen met een enkel fleecedekentje. Als we overdag niet weggaan zit ze ook gewoon in haar rompertje, lekker te tutten. Gaan we weg met dit warme weer, dan krijgt ze in elk geval iets korts aan (jurkje met korte mouwen en romper met korte mouwen of een kort broekje met een t-shirtje) Ik ga toch ook niet met lange mouwen lopen nu? pffff.....veel te warm hoor! Daarbij een zwetende baby is veel erger dan een baby die het wat kouder heeft. Ze drogen snel uit hoor, die kleintjes.

5. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Gewoon kleden zoals jezelf + 1 extra laagje. Extra laagje is vaak het rompertje. Fenja heeft nu een driekwart broekje aan en een romper zonder mouwen en een t-shirt. wel dunne sokjes.

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Vandaag een rompertje met lange mouwtjes en jurkje(bijna mouwloos), geen maillotje of sokjes, wel erg schatige schoenjes :p
    Gisteren een rompertje met korte mouwtjes en een zomers pakje (korte broek met overgooiertjes zeg maar).

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Mn zoontje draagt nu een mouwloos shirtje en een bermuda...

8. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    daisyy heeft nu een rompertje aan, een shirtje met korte mouwen en een kort broekje... erg schattig :D

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Erik heeft rompertje met korte mouwen aan en een t-shirt met korte broek en dunne sokjes.
    Snachts alleen rompertje en lakentje eroverheen.

Erik zweet ook altijd heel snel en heel veel. Maar meestal zijn zijn voetjes wel snel koud dus daarom doe ik overdag meestal wel sokjes aan en helemaal als ik met hem naar buiten ga ;)

En buiten natuurlijk ook een zonnehoedje op omdat ie in de buikdrager zit en dan zit ie met zijn koppie in de zon.

10. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    Ferron heeft vandaag een shirtje met korte mouwen aangehad met een kuitbroekje en blote voetjes.
    En rompertje eronder. En hij slaapt momenteel in zijn romper!

11. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ook ik sta elke dag van; is het niet te warm...
    had vandaag een dun spijkerbroekje aan gedaan met een romper met lange mouwen en een kort shirtje er over heen, misschien toch iets te warm....?

groetjes susanne

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik doe daan met zulk weer lekker 's zomers kleden doe je zelf ook daan word nogal makkelijk heel warm dus nu gewoon lekker een korte broek en een shirt

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn had vandaag een 3kwart broek aan met een t-shirt en een mouwloos rompertje, geen sokjes

Deel Deze Pagina